MSNmessenger1

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
XP pro.
Geachte helpers,
Geprobeerd bij messenger help de oplossing te vinden.
Veel gelezen maar niets gevonden, ook geen help-emailadres.
Helpmij heeft tot nu toe mij altijd goed kunnen helpen dus nu mijn vraag aan Helpmij:
Ik heb een msnmessenger verbinding met mijn kleinkinderen, zij kunnen mij zien, horen, mijn teksten lezen en samen spellen spelen. Ik kan dat alles ook met hun, alleen m.u.v. hun NIET horen!
Waar moet ik de oplossing zoeken om hun ook te kunnen horen?
B.v.d. & m.v.g.
Ko

moet je skype gaan gebruiken ,msn geeft vaak problemen met geluid,skype ernaast gebruiken werkt goed.

Goh vanschagen dat is al de tweede keer dat ik het met je eens ben vandaag :p
Inderdaad Skype gebruiken, maar als je dat niet wilt dan moeten jullie in ieder geval over dezelfde versie Messenger beschikken want daar zit de kink nog wel eens.

Laatst bewerkt:
en waar vind ik dat programma maar bij mij horen de ander mij ook niet en hoor mijzelf niet door de boxen ik heb een cam met microfoon via usb aansluiting

dankje maar kan ik dat samen gebruiken met mijs of moet ik de namen ook invoeren in skype of hoe zit dat eigelijk

in skype ff registreren alles wijst zich vanzelf em je kan skype NAAST msn gebruiken msn voor beeld en skype voor geluid

dankje zonder dus de lijst van persoon in te voeren in skype als ik dat goed begrijpof zou ik ook msn kunne verwijderen en alleen skype gebruiken ook met mensen die msn alleen hebben

MSN moet je houden hoor en skype ernaast draaien. skype moet je ook accounts hebben hoor dus de tegen partij moet ook skype draaien en account maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan