msnmgr 99% cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Msnmgr.exe vergt 99% van mijn cpu. Dit komt door Live Messenger. Ik heb gescand op virussen en spyware.
Dat is niet het probleem, want ik had geen virussen en geen spyware.

Messenger Live verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat mocht niet baten.

In de taskmanager staat Live Messenger nog steeds op 99%.

Wie heeft de oplossing?

Groeten,
Klaas

Makkelijkste optie is msn 7.5 houwen,
Of nieuwe computer kopen maar ik denk niet dat je daar zo veel zin in hebt.

Probeer anders op www.thenervecenter.com/forums

Maak een accound aan en vraag het dar, wss heb je gelijk binnen 1 uur een antwoord,
En als je pech hebt dat er even niemand is, pas de volgende dag.
Op The Nerve Center zitten heel veel mensen met heel erg veel verstand van computers.
Als ik jou was zou ik het even daar proberen.

Ik hoop dat het lukt.

Op The Nerve Center zitten heel veel mensen met heel erg veel verstand van computers.
Waarom is Helpmij er, lijkt me dat hier ook zeer veel computer kennis aanwezig is.
5.gif

Daarbij is Helpmij een Nederlands forum, wat voor veel mensen makkelijker is.;)

Waarom is Helpmij er, lijkt me dat hier ook zeer veel computer kennis aanwezig is.
5.gif

Daarbij is Helpmij een Nederlands forum, wat voor veel mensen makkelijker is.;)

Klopt, dat neem ik ook niet weg, en ik wil ook niks beledigen en helpmij onderuit halen ofzo, in tegen deel ik ben heel blij met helpmij.

Maar in de nerve center zitten alleen maar mensen die alleen maar verstand van computers hebben, en wel zeer ver boven het gemiddelde van andere mensen, dat wou ik allene duidelijk maken, geen verdere bedoelingen mee :)

ik zou ff een hijack this logje op www.nucia.nl zetten. ik vermoed dat het toch met spyware te maken heeft. en anders heb je meteen je pc een keer opgeschoond. das nooit verkeerd:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan