msnvirus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim is leuk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hallo,
doordat mijn broer op de laptop heeft gezeten, en een virus geopend heeft die hij kreeg van een vriend, zit ik nu met een msn virus.
het probleem is dat ik dat virus niet wegkrijg .
heb vannacht 4 virusscanners laten lopen , maar het wil maar niet weggaan.

kunnen jullie me helpen? :)

MVG
kim

weet je een naam van het virus ?

De oplossing

Hallo,
doordat mijn broer op de laptop heeft gezeten, en een virus geopend heeft die hij kreeg van een vriend, zit ik nu met een msn virus.
het probleem is dat ik dat virus niet wegkrijg .
heb vannacht 4 virusscanners laten lopen , maar het wil maar niet weggaan.

kunnen jullie me helpen? :)

MVG
kim

Hier een msn virus verwijderaar

(zelf geupload van me pc)

http://www.mediafire.com/?x0dr43yemt0

Hier een msn virus verwijderaar

(zelf geupload van me pc)

http://www.mediafire.com/?x0dr43yemt0

Uhmzz nou lekker dan denk kan ik ook wel gebruiken voor mijn msn
maar die link pakt ie niet eens

Krijg dit te zien :confused:

The quickkey you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on Mediafire. This occurs when the file is removed by the originating user or Mediafire.

Uhmzz nou lekker dan denk kan ik ook wel gebruiken voor mijn msn
maar die link pakt ie niet eens

Krijg dit te zien :confused:

The quickkey you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on Mediafire. This occurs when the file is removed by the originating user or Mediafire.
ja ik had hem om 15-06-2008, 14:54 geplaatst en jij had hem om 07-07-2008, 15:46 gelezen
Dus hij is er al weer van verwijderd.

tjongejonge

VROUWEN! :rolleyes:
hahahahaha

ps. Weet je wat de NAAM van het virus is,
en kun je precies zeggen wat het virus doet? en had de vriend van je broertje nou per ongeluk een virus door gestuurd of weet hij niet eens dat hij een virus door heeft gestuurd. want het msn virus kan ook een virus zijn dat naar je contactpersonen gestuurd word net als het 'ik hou van je virus'... Want ik weet al veel van een paar virussen.

En let op, het kan ook een heel gevaarlijk
:D vrouwenkwaaltje :D zijn

En ik zoek nog ff voor een leuk en :rolleyes:Makkelijk:rolleyes: antivirus programma
En let niet op m'n leeftijd

En je kunt ook eens op http://virusalert.nl/ kijken, daar heb je een overzicht van de nieuwste virussen

ps. ik heb een middag humeur

Laatst bewerkt:
Hier heb je de free/soft ware

He zoals ik al zei, het virus verspreid zichzelf... tenminste als je dit virus hebt:
Klik hier om hem te zien!

Warschijnlijk is het zo gegaan:
Je broertje zat lekker op msn en kreeg een bericht van z'n vriendje: (niet de preciese zin)
'He! kun je eens naar dit plaatje kijken? de link is www.eenwebsite.nl/defoto.png'
het bericht wat je broer kreeg schreef zijn vriend NIET. het werd door de pc van z'n vriend gegenereerd. je broer keek toen naar de foto. EN TOEN STOND HET VIRUS OP DE PC.
het virus installeerde zichzelf (ik weet niet wat het virus doet). toen het virus was geinstalleerd, installeerde het nog een virus. het tweede virus deed hetzelfde als bij z'n vriend. Het stuurde naar al je broers contactpersonen een bericht met de inhoud:
(niet de preciese zin)
'He! kun je eens naar dit plaatje kijken? de link is www.eenwebsite.nl/defoto.png'
Dus de vrienden van je broer moeten het virus nu ook hebben! En mischien ook de vrienden van de gene die zich daarna ook op de pc hadden ingelogd... En dit virus gaat zo door de hele wereld!

En ik heb hier een programma tegen msnvirussen gevonden
Maar zoals ik heb gelezen zijn er wel eens van die anti virus programma's die eigenlijk een virus zijn, in het geval dat dit zo'n mallware is dan is het op eigen risico
maar ik heb hem wel erg selectief uitgekozen. hier heb je hem dan:
cleanvirusmsn.zip
Voor meer info over deze freeware:
http://www.technorati.it/?p=2682&akst_action=share-this

ps. totdat het virus weg is gebruik geen msn...
maar ebuddy.com ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan