Msql probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Ik krijg de volgende foutmelding als ik mijn forum probeer op te komen.

Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/yoram/public_html/Board/sources/Drivers/mySQL.php on line 64

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/yoram/public_html/Board/sources/Drivers/mySQL.php on line 67
ERROR: Cannot find database yoram_ivbd1
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/yoram/public_html/Board/sources/Drivers/mySQL.php on line 100

There appears to be an error with the Yourstart.org database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

Ik heb helemaal niks lopen veranderen de database of wat dan ook. Wat moet ik doen om toch op het forum te komen?

Greetzz York

Je hebt teveel connecties naar de database. Ik denk eerder dat het aan je host ligt...

Zal wel een tijdelijke storing zijn van je host? Of heb je deze melding al een tijdje..

Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik kreeg geen bericht binnen dat er was gereageerd. :)

Storing is inmiddels verholpen waren denk ik inderdaad teveel connections. :o

Ik zit niet bij lycos alleen plaatjes om inderdaad dataverkeer en ruimte besparen op men andere host.

Nog bedankt voor de reacties :thumb:

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan