msvcp60.dll verdwijnt telkens windows opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vicksken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo,

Ik heb een probleem dat ik even in de groep wil gooien.

Ik heb gisteren een nieuwe 9800gx2 video kaart geinstalleerd in mijn pc.
Om de laatste driver te hebben, heb ik de laatste versie gedownload van de
nvidea website.

Tijdens de installatie van deze driver, heb ik op het einde een foutmelding gekregen
(die ik kon sluiten) en daarna de vraag of ik de computer opnieuw wilde opstarten.

Sindsdien krijg ik altijd dezelfde foutboodschat "kan service.exe niet starten daar de MSVCP60.dll niet kan worden gevonden".
Ik dacht dat dit probleem aan de foutmelding lang na de installatie van de video driver.
Ik heb dus mijn pc opgestart met mijn windows xp installatie cd en ben zo naar de herstel console gegaan.
Die bepaalde dll was inderdaad verwijderd uit mijn system32 folder, dus heb ik deze uit een backup folder teruggeplaatst.
Klaar is kees zou je denken, maar toch niet.
Als ik de computer dan opnieuw opstart, krijg ik dezelfde foutmelding.
De computer nog eens opstart met mijn install cd, en terug naar de herstel console.
Wat blijkt, de dll die ik net daarvoor had teruggeplaatst in de system32 folder (en ook degelijk gecontrolleerd of deze er wel stond) is opnieuw verdwenen.
Terug opnieuw zelfde procedure (dll gekopieerd in system32 vanuit mijn backup folder).
Dan opnieuw opgestart ... en wat denk je ... weer van hetzelfde laken een broek.

Mijn vraag dus hier is: wat kan dit veroorzaken ?
Is er ergens een automatische install batch die nog steeds draait bij het opstarten ?
Hoe kan ik dit oplossen, zonder mijn pc opnieuw te moeten installeren ?

Alle suggesties en reacties zijn meer dan welkom !

Groeten,
Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan