MTS filmbestanden samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herm007

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Berichten
115
Hallo,
Ik gebruik een JVC Everio camera om filmpjes te maken van de sportwedstrijden van onze zoon.
Als ik deze MTS naar onze MC Book pro kopieer zijn het natuurlijk allemaal individuele "shots".
Hoe kan ik deze "shots" nu samenvoegen/aan elkaar plakken tot één film?
Alvast bedankt voor een suggestie
 
Heb je al gezocht naar 'free video editors' ?
 
Openshot is een gratis editor.
Alles op de tijdlijn op de gewenste volgorde achter elkaar zetten en dan opnieuw renderen naar het gewenste formaat
 
Als je alleen wil plakken kun je avidemux gebruiken. Zonder conversie dus supersnel
 
Hallo,
IK heb AVIDEMUX gedownload en geïnstalleerd. De Mac wil hem echter niet opstarten omdat hij mogelijk hacks kan bevatten.

De Openshot app het ik gedownload en geïnstalleerd. Als ik hem echter in de "apps map" wil opstarten dan start ie niet op.

Tot nu toe geen succes.

Zoeken op "free video editors" doe ik liever niet. hoe vaak vind je niet een stukje software met een beperkte functie of levensduur.

Heeft er nog iemand een suggestie??
 
Hallo,
IK heb AVIDEMUX gedownload en geïnstalleerd. De Mac wil hem echter niet opstarten omdat hij mogelijk hacks kan bevatten.
Dat komt omdat de app niet geverifieerd is door Apple, dat wil niet zeggen dat je hem niet kunt installeren.

Een app op de Mac openen dat afkomstig is van een onbekende ontwikkelaar

Er verschijnt een waarschuwingsvenster wanneer je een app probeert te openen die niet door een bekende ontwikkelaar bij Apple is geregistreerd. Dit houdt niet automatisch in dat er iets mis is met de app. Sommige apps zijn bijvoorbeeld geschreven voordat de registratie van ontwikkelaars verplicht werd gesteld. De app is echter niet beoordeeld en macOS kan niet controleren of de app is gewijzigd of beschadigd sinds deze is uitgebracht.


Je kunt het best in de Mac App Store een nieuwere versie van de app of een vergelijkbare app zoeken, als die er niet is en je vertrouwd de app wel kun je om de beveiligingsinstellingen te negeren en de app gewoon te openen, daarvoor voer je de volgende stappen uit:

Zoek in de Finder op de Mac de app die je wilt openen.

Doe dit niet via Launchpad. Via Launchpad krijg je geen toegang tot het contextuele menu.

Houd de Control-toets ingedrukt terwijl je op het symbool van de app klikt en kies 'Open' uit het contextuele menu.

Klik op 'Open'.

Je Mac onthoudt dat deze app een uitzondering vormt op je beveiligingsinstellingen en je kunt de app voortaan openen door er dubbel op te klikken, net als bij een geregistreerde app.

Opmerking: Je kunt ook een uitzondering voor een geblokkeerde app instellen door op de knop 'Open toch' te klikken in het paneel 'Algemeen' van het paneel 'Beveiliging en privacy' in Systeemvoorkeuren. Deze knop is ongeveer een uur lang beschikbaar nadat je hebt geprobeerd om de app te openen.

Om deze voorkeuren op de Mac te wijzigen, kies je Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren', klik je op 'Beveiliging en privacy' en klik je vervolgens op 'Algemeen'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan