MTU aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannekemolenaar

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Beste lezers,

MTU? Op welke plek kan dat worden aangepast? Ik kamp met hetzelfde probleem. Niet één website start op, niet vooruit te branden.

Zit het ergens onder opties? :rolleyes:

Groet van janneke

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag even een eigen plaats gegeven.
het is niet de bedoeling dat je in de vraag van een ander verdergaat over je eigen probleem.

Je kunt je tcp ip[ instellingen in het register wijzigen, nu hebben ze daar ook mooie applicaties voor om dit voor je te regelen, want een foute waarde zorgt ervoor dat je helemaal geen verbinding meer hebt.

Zelf gebruik ik altijd de handleiding van http://tweakhound.com/xp/xptweaks/supertweaks9.htm

daar hebben ze twee manieren, ik gebruik altijd de 1e

(Voor VISTA moet je niet deze methode gebruiken aangezien die zijn eigen manier heeft)

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat ik niet voldoende moed heb om hieraan te beginnen.
Het merkwaardige is overigens dat het euvel zich niet altijd voordoet. Soms (zoals) werkt de verbinding als een trein en is snel als water. Een dag later kan het weer helemaal mis zijn en laden de websites niet.

Ik haal zelf altijd wel goede resultaten door met TCPoptimizer de "Optimal Settings" te gebruiken. maar als je het niet altijd hebt lijkt het me niet dat dit jou probleem verhelpt, (hoewel het wel iets verbetering kan geven) Jou probleem lijkt me eerder een instabiele verbinding met de provider, had je die al eens gesproken er over?

En wat voor verbinding heb je eigenlijk?

Ik heb een ADSL verbinding bij XS4all.
Ik heb er vanaf 13 mei drie weken uitgelegen door een hele grote storing.
Er hangt nog een pc aan dat modem. Die verbinding werkt wel goed.
Ik zal ze bellen.

Dank en groet van Janneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan