MTV Overdrive filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft niets met macromedia te maken, Heb je Quicktime player op je PC? Zo ja, je firewall toestemming geven, en dan lukt het wel.

vanzwam zei:
Heeft niets met macromedia te maken, Heb je Quicktime player op je PC? Zo ja, je firewall toestemming geven, en dan lukt het wel.

Kijk bij de FAQ............
The videos on MTV Overdrive are encoded using the Microsoft Windows Media 9 codec

Wat is de melding die je krijgt?

Oeps, inderdaad, even schromelijk vergist. :o

Kijk bij de FAQ............
Quote:
The videos on MTV Overdrive are encoded using the Microsoft Windows Media 9 codec

Heb ik allemaal ,maar doet het ook niet Speeld niet af!

Hmm... ik heb zonealarm hier opstaan, en die vraagt of ik verbinding wil maken, Dus zou eventueel toch de firewall kunnen zijn.

Denk ik ook want je moet ook eerst een ActiveX downloaden.
Deze gaat dan de deur uit of maakt contact.
Ik heb het niet gedaan.

Ik hoefde nix te downloaden van die site maar hij doet het wel gewoon..:rolleyes:

Gebruik Firefox, PC goed beveiligd en filmpje kan ik zonder probleem spelen:rolleyes:

Als jouw pc activeX zonder meer accepteert is het dus geen Zwiterse bank. :p

Nee normaal vraagt hij ook of hij activex mag installeren, geen idee waarom hij dat hier niet deed.

Internetinstellingen gewijzigd voor iets anders en vergeten het terug te zetten?

Nope, heb wel eens voor een andere site activex gedownload, mss dat dat hetzelfde was of kan dat niet?

Voor activeX krijg je een waarschuwing d.m.v. een gele balk van Windows..
Je hoort per keer dat je een activeX krijgt altijd weer op ja of nee te klikken.
Als je dus die gele balk niet krijgt deugt er iets niet op je pc.

Maar als je ooit voor een site toestemming gegeven hebt dan krijg je die waarschuwing de volgende keer toch niet weer bij die site?
Kan het dan niet zijn dat je 2 keer dezelfde activex nodig hebt

O op die manier. Nee, als je de activeX eenmaal hebt dan is hij opgeslagen. Tenzij je zelf weer wist in IE.

Maar op die mtv site was ik nog nooit geweest voorheen, kan dus wel zijn dat je op twee sites twee dezelfde activex hebt?

Dat zou ik niet weten. Lijkt me niet want ze komen toch van een ander ip af. Eerlijk gezegd accepteer ik zelden een site.
Trouwens, als je bij Extra invoegtoepassingen kijkt ontdek je dat snel genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan