Muis bestelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Ik heb een muis bestelt bij deze site bestelt : www.pixmania.nl

En mij vraag is waarom is deze duurder dan deze :
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3822965/art/logitech/g500-gaming-mouse.html ( Duurder )
http://www.pixmania.nl/nl/nl/4116142/art/logitech/gaming-mouse-g500-muis.html
( Goedkoper )

Want ik heb namelijk de goedkopere bestelt, ik heb natuurlijk de goedkopere bestekt maar nu wil ik weten wat is de verschil tussen deze twee?:confused:

EDIT : bij de tweede link staat er een datum : 14/11/2011 betekent dit de dag dat ze de voorraad binnen krijgen?.

Laatst bewerkt:
Schiet mij maar lek want ik zie het niet !!??

Oh ja, die datum is dat hij op die datum uitverkocht is naar mijn idee want je kan een mail ontvangen wanneer hij weer op voorraad is staat eronder.

Ja heb ik gedaan, waneer zijn ze weer op voorraad denk je??.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry hoor maar dat vind ik een hele domme vraag !!
Hoe kan ik nou weten hoe de logistiek van Pixelmania werkt !! ??

Wat dacht je van de leverancier? Kijk goed boven het plaatje van in winkelmandje.

Pixmania heeft wel een eigen voorraad, maar ook andere bedrijven verkopen onderdelen via de website van pixmania.

Office-etc verkoopt duurder, en pixmania heeft op hetzelfde artikel van hun eigen voorraad een actie van 46% korting.

1.png

2.png

edit: Als een groothandel het betreffende onderdeel op voorraad heeft, kan het 2-3 dagen duren voordat het ontvangen en ingeboekt is bij de webwinkel. Als de groothandel dit niet op voorraad heeft kan het ongeveer 5 dagen duren áls de fabriek het nog maakt.

Laatst bewerkt:
Oke dus de verschil is alleen, ik moet 5 dagen wachten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou de goedkoopste pakken want het zijn precies dezelfde muizen, maar van de dure is van een ander bedrijf. Ik zou als ik jou was gewoon wachten op die goedkope en kopen zodra die op voorraad is.

Onnodige quote's verwijderd.Gebruik knop:Reageer op vraag of Snel reageren.

het is 15/11/11 en hij is nog steets niet verzonden en er staat 14/11/11 direct beschikbaar screenshot is daar boven ^

Ze zijn weer op voorraad ik krijg hem morgen of overmorgen binnen denk.
Bedankt voor het helpen :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan