Muis blijft aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Hoi,
Ik heb pas een nieuw systeem in elkaar gestoken, maar als ik de Pc uitschakel blijft de muis nog steeds aan.
Het gaat om een Mobo van asus p5w dh dc6600.

Iemand sugesties?
Groetjes,
Rudi.

In plaats van te melden welk moederbord je hebt was het handiger geweest als je gemeld had wat voor muis je hebt.

Heb je een draadloze muis, dan kan het heel goed zijn dat die gewoon aan blijft staan (raadpleeg het boekje hoe het ding in spaarmodus of uit te zetten).

Alleen bij een bedrade muis (USB of PS2), dan zou ik pas echt vreemd staan te kijken.

Succes,

Tijs.

Mijn muis (geen draadloze maar gewone) blijft ook altijd branden. Geen probleem is gewoon je computer die een klein beetje aan blijft staan als hij uitstaat. Kun je wat vergelijken met de wachtstand van de TV, alleen weet ik niet welke de functie er kan zijn om je muis te laten branden.

Maar geen enkel probleem dus

Ik heb wel een draadloze muis, maar als ik mijn computer helemaal uitzet, kun je zien dat het rood van de muis blijft branden. Infrarood van de batterijen of accu die contnue spanning blijven geven.

ik had het ook altijd met een windows pc met een draadloze microsoft muis. Nu heb ik een logitech met draad en volgens mij gaat die wel uit. deze is namelijk helemaal afgesloten en geen lichte raampjes in de muiis.

Maar een draadloze muis heeft zijn eigen batterijen, en die blijft dan gewoon aanstaan ook al is de computer uit.

Ik heb ook een logitech, maar dan draaidloze muis.

re

Hoi allemaal,

Alvast bedankt voor de reactie's, maar ik heb geen draadloze muis. Het is gewoon een optische muis van creative op Ps 2 die ik al jaren gebruik en waar ik bij mijn vorige Pc geen last van had en dat was er eentje van de Aldi met ook een Asus Mobo.

Groetjes,
Rudi.

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Alvast bedankt voor de reactie's, maar ik heb geen draadloze muis. Het is gewoon een optische muis van creative die ik al jaren gebruik en waar ik bij mijn vorige Pc geen last van had en dat was er eentje van de Aldi met ook een Asus Mobo.

Groetjes,
Rudi.

Volgens blijft deze gevoed via je moederbord. Bij mij blijft er een lampje branden in de muis, toestenbord en een lampje dat zegt of de internetkabel insteekt. Kijk is in de handleiding van je moederbord. Bij mij stond dit daarin vermeld

Re

Hoi Bram,
Het enige wat ik daar van gevonden heb in de handleiding en in de bios = PS/2 mouse support (enabled), ALows you to enable or disable supprt for PS/2 mouse
configuration options: (disabled) ( Enabled) (Auto) en deze staat op "auto".
Zit het 'm hier misschien?
Dit staat in de bios onder " Boot settings configuration"

Groetjes,
Rudi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan