Muis blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Ahoy

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Ik heb van de ene op de andere dag, dat mijn muis blijft hangen. Ik zie de cursor in het scherm, maar er is geen beweging in te krijgen. Ik heb mijn draadloze muis al vervangen door een muis met draad, maar het probleem blijft het zelfde. Wat kan er aan de hand zijn?

En wat moet ik in veilige modus dan wijzigen waardoor die het in normale modus wel zal doen?

Begrijp ik, dat je hetzelfde probleem hebt gehad en dat het nu is opgelost? Want dan wil ik graag weten hoe je dat hebt opgelost.

Welke OS gebruik je?
zijn je mousedrivers up-todate?
Moederboard en alle ander hardware drivers ook/

Windows XP. Ik weet niet of al mijn drivers up to date zijn, maar de muis heeft het altijd gedaan.

raadsel tijdelijk opheffen

Ik heb dit probleem sinds kort met W7 en meerdere bedrade Logitech muizen maar het zal waarschijnlijk niet aan Logitech liggen.

Als de muis hangt kan ik met alt-tab naar het bureaublad, kan dan wel een programma openen en dan houdt het weer op.

Ik merkte dat als ik ctr-alt-del doe en naar de button [taakbeheer starten] ga deze niet van kleur/helderheid verandert. Als ik er op klik en even naar een andere plek op het blad ga en weer terug met de muis naar de button doet ie het wel. Vanaf dat moment met [escape] terug naar waar ik was en hij doet het weer.

Een groot raadsel dus en ik ben er nog niet achter waar het door ontstaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan