Muis blijft vastlopen bij het indrukken van een toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aphrodetix

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2015
Hallo,

Ik heb deze computer nu enkele uren en het ergert me nu al hoe de muis blijft vastlopen wanneer ik een toets indruk (maakt niet uit of ik in een veld iets typ of random iets indruk). Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Toshiba, Satellite C70D-B-313

Laatst bewerkt:
Merk en type staan erbij hoor, meneer.

Laatst bewerkt door een moderator:
En welke windows?
8.1?
Welk merk en type muis? of gebruik je alleen het touchpad.

We zitten hier en weten helemaal niets over wat er bij jou is te zien en moeten alle info van jou krijgen maar je denkt dat we mee kunnen kijken?, draai het eens om....

Als het pas is, doe een systeemherstel in veilige modus.

Windows 8.1 ja, ik gebruik alleen het touchpad.

Al updates gedraaid toevallig..?
Zo ja, doe zoals L.P. zegt: Systeemherstel in veilige modus of een reset naar fabrieksinstellingen.

Ik heb nog geen updates gedaan, wat ik denk is dat het in de instellingen van de computer zit. Kan ik dit ergens veranderen?

Yup. Als ik één of meerdere toetsen indruk blijft die muis stilstaan, als ik de toetsen loslaat gaat de muis na 2 seconden weer bewegen.

Beste advies wat je kunt krijgen: terug naar de winkel als je die laptop net een dag in huis hebt.
Het ding werkt niet zoals het hoort / zoals je mag verwachten dus de verkoper moet dit voor je oplossen, hoe die dat doet is niet jouw probleem..

Welkom Aphrodetix,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor de knop "reageer op bericht" of "snel reageren" gebruiken. Op deze manier heb je niet een topic met veel dezelfde tekst achter elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan