Muis blokeert... Hardware probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veritas

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo iedereen, mooie forum dat jullie hebben :)...

Ik ben iemand die graag games speelt. Maar ik heb een probleem met mijn muis. Terwijl ik zit te spelen blokeert mijn muis af en toe. Het is een laser muis, van Packard Bell. Als hij blokeert dan zie ik ook dat het laserlichtje onderaan de muis ook niet meer aan staat... Ook, terwijl dit gebeurt, stopt mijn toetsenbord met werken. Dit gebeurt zeer frequent in games, maar zeer zelden wanneer ik met surfen, typen,... bezig ben. Ik denk niet dat mijn muis defect is ofzo, misschien is het iets aan de moederbord ?

Alvast bedankt

Het is geen usb muis. Direct aagesloten aan het moederbord achteraan in de PC.

Direct aagesloten aan het moederbord achteraan in de PC.
PS2 dus?

Al een andere muis geprobeerd? Ander toetsenbord? Gebeurd het zelden tijdens 'normaal' computergebruik, of nooit? Heb je meerdere spellen geprobeerd, of maar één? Welk spel?

PS2 dus?

Al een andere muis geprobeerd? Ander toetsenbord? Gebeurd het zelden tijdens 'normaal' computergebruik, of nooit? Heb je meerdere spellen geprobeerd, of maar één? Welk spel?

Idd PS2. Het gebeurt bij elke spel, waarbij het iets van je cpu vraagt.

Ik zal maar weer verder gaan, anders kom je nog nergens..

Wat gebeurt er als je i.p.v. de PS/2 muis & toetsenbord een USB toetsenbord & muis gebruikt. blokkeren ze dan nog steeds?

Ik zal maar weer verder gaan, anders kom je nog nergens..
*grijns* nee sorry, ik had even een bannetje opgelopen :o

Anyways, TS lijkt niet echt meer te reageren op vragen...
Ik zou zeggen, sluit één voor één alle mogelijke factoren uit, idd te beginnen met een andere muis.

en maak je muis eens grondig schoon. :rolleyes:dat wil vaak ook wonderen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan