Muis blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eydis

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Sinds een tijdje heb ik vanwege muisproblemen een nw. draadloze muis aangeschaft. Na een (korte) periode zonder problemen, heeft de nw. muis ook dezelfde problemen als de oude muis. Om de zoveel tijd loopt ie vast. Vreemd is dan overigens dat ik dan niet met ctrl/alt/del mijn computer kan afsluiten, maar dat op de "harde"manier moet doen door de uit-knop in te drukken.(??) Dit vastlopen gebeurt soms al bij het openingsscherm waarin je je account moet aanklikken, maar ook tijdens internetten of in een spel. Laatst viel me ook op dat op het moment dat de muis vastliep ook het anti-virusprogramma (Antivir) haar werk staakte. Overigens heb ik nog niet meegemaakt dat hij tijdens Thunderbird-mail vastloopt. Ik gebruik soms Explorer,maar meestal Firefox.
Ik hoop dat iemand een idee heeft wat er aan de hand is.
groet,

Gebruik je toevallig een KVM switch om met één muis en keyboard, twee computers te bedienen ?
Tijdens het omschakelen zou zoiets met een goedekope KVM switch kunnen gebeuren.

Nee,
De muis en keyboard zitten op 1 computer. Dus dat zal het probleem dus niet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan