Muis doet het niet meer, snelkoppelingen werken wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo,

Ik was net met een projectje bezig in een muziekprogramma, toen ik op een verkeerd knopje drukte en er "about .. ..." in beeld kwam.
Met de muis kan ik nergens meer op klikken, alleen de toetsen werken nog, dus afspelen enzo kan wel.
Het komt over als een soort foutmelding die ik niet kan verslepen, en de onderkant van de foutmelding kan ik ook niet zien.
Ik heb een printscreen gemaakt en die als bijlage toegevoegd.

Weet iemand toevallig een oplossing?

Mvg,
Stefan

Aanpassing: Natuurlijk bedoel ik dan hoe ik weer verder kan gaan, ik ben hem vergeten op te slaan en ben er al een paar uur mee bezig.

Bijlagen

• Helpmij.jpg
    Helpmij.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Hallo, heb je iets meer.

Draadloos muisje of kabeltje en/of het scrolwieltje kan vol zitten met stof. Batterijen verwisselen, andere muis van een vriend proberen.
Als deze met usb verbonde. Usb eruit, dan erin, dan opnieuw opstarten. Kijk eens bij apparaatbeheer zie je daar nog tekens staan.
Opstarten in veilige modus probeer eens en kijk eens of die het dan doet. Kan van alles zijn

Laatst bewerkt:
Sorry ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb uitgelegd. Ik kan met me muis nog wel bewegen, alleen nergens meer op klikken. Alles functioneert nog prima, ik kan bijv. gewoon nog op dit forum en in het programma zelf geeft hij ook nog de cpu-usage aan.
Het probleem is dat ik in het programma zelf nergens meer op kan klikken. Ik drukte per ongeluk op een icoontje en toen kwam ineens die "About Q10..." in beeld. Sindsdien kan ik niks meer doen. Ik vermoed dat er onderaan dat venster iets van OK zal staan, maar dat onderste stuk kan ik niet zien...

Alt F4 doet het daar ook niet.

Laatst bewerkt:
Druk de aan/uit-knop een paar seconden ingedrukt.
Zet hem dan opnieuw aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan