Muis doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swiertje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Hallo,

Ik heb een laatst een nieuwe muis van Trust gekocht (Wireless Laser MediaPlayer Mouse MI-7700R, om precies te zijn)
De computer zegt dat de muis succesvol is geinstalleeerd alleen kan hij doet ut nog steeds niet, ik heb nieuwe drivers gedownload van de trust site maar dat helpt ook niet.

Wie weet raad?

# Windows 2000, XP, XP MCE, Vista
# USB-poort
# Cd-romstation

Dus er moet een cd'tje bij zitten.
Daar al wat mee gedaan?

# Windows 2000, XP, XP MCE, Vista
# USB-poort
# Cd-romstation

Dus er moet een cd'tje bij zitten.
Daar al wat mee gedaan?

Ik heb de cd 3x geinstalleerd maar geen resultaat, USB-poort doet het ook volgens mij want ik heb die muis samen met een dezelfde soort merk toetsenbord gekocht. En die toetsenbord doet het gewoon behalve de volume opties en pauze/play, stop. Heeft dat er wat mee te maken?
En ik heb Windows XP Home

Laatst bewerkt:
De muis heeft ook geen aan/uit knopje, of een reconnect knopje of optie??
De batterijen/accu is vol?
Doet de muis het wel op een andere usb poort?

En als allerlaatste optie; misschien even op een ander systeem uitproberen.

De muis heeft ook geen aan/uit knopje, of een reconnect knopje of optie??
De batterijen/accu is vol?
Doet de muis het wel op een andere usb poort?

En als allerlaatste optie; misschien even op een ander systeem uitproberen.

Ik deed bij de laptop die stick in de usb poort en gelijk kon ik de muis en toetsenbord gebruiken dus dan valt dat knopje , reconnect en batterijen allemaal af. Ik heb de muis op alle usb poorten (totaal: 4) gebrobeerd en geen resultaatl.

Deze computer is ondertussen 5 jaar oud ongeveer, en de laptop 2 maanden. Deze computer is dan mischien verouderd, hoe kan ik dat dan oplossen?

Geen idee. Doen andere usb apparaten het wel goed op die pc?
Apparaatbeheer ziet er ook goed uit?

Hoi !

In het bios kijken, en daar USN-legacy keyboard/ USB-legacy mouse op "enabled" zetten.

Heeft je bios die mogelijkheid niet, dan is de PC inderdaad te oud voor deze hardware.

Greetz,

Harry.

Hoi !

In het bios kijken, en daar USN-legacy keyboard/ USB-legacy mouse op "enabled" zetten.

Heeft je bios die mogelijkheid niet, dan is de PC inderdaad te oud voor deze hardware.

Greetz,

Harry.

Ehh, ik ben net nieuw en ik weet niet veel van computers af.
Hoe kan ik in het bios kijken?
Sorry hiervoor !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan