muis doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joerivanwijk

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Heej,

Mijn broer heeft een nieuwe muis, waardoor ik zijn oude muis mag hebben. Nu wil ik die muis op mijn computer aan sluiten. Hij gaat proberen me muis te instaleren, maar dit lukt niet. Hij kan hier geen stuurprogramma voor vinden. Nu heb ik al op internet gezocht naar een stuurprogramma voor me muis maar die is niet te vinden voor vista, nu heb ik een stuurprogramma voor xp geinstaleerd op mij vista, maar doet de muis het nog steeds niet. Als ik dan ga kijken bij de usb porten waar hij in zit staat er dat hij wel iets heeft gevonden maar een onbekend apparaat die niet werkt en waar geen stuurprogramma voor is.

Weet iemand de oplossing

Het gaat hier om een trust MI-4500X Wireless Optical Mouse

grt. Joeri

Voor een muis hoef je geen software te installeren. Als de muis goed is aangesloten zal Windows deze direct vinden en drivers zelf installeren.

Vaak moet je een Wireless muis eerst connecten met de ontvanger.
DIt doe je door eerst op de ontvanger op een knopje te drukken. Vervolgens doe je hetzelfde bij de muis. Dit is vaak een heel klein knopje aan de onderkant.

Hierna zal de muis verbindingen maken met de ontvangen en moet hij werken.

Hoi,

gaat ook niet lukken denk ik. Tenminste niet met de eigen configuratie software voor de muis. Muis moet wel met de basis handelingen kunnen werken (links; rechts; scrollwiel)
Geen drivers voor Vista te vinden.Releasedatum muis: 12.01.2005!

Grtz.

Laatst bewerkt:
De muis kan gewoon werken zonder eigen drivers te installeren. Als je bij Trust kijkt bij de FAQ dan staat dat er ook. Het gaat wel om XP en de 64 bits maar dat maakt niets uit. De werking van een muis is in elke versie van Windows hetzelfde. Alleen als je speciale functies wilt gaan gebruiken van een muis kun je de extra software installeren.

Are there drivers available for Windows XP64bit?
No, because Windows XP64bit is more for the professional market.
The mouse can be used without driver as a standard 5 button mouse.

En in de handleiding staat verder
Installeer de Trust Easy Configuration Software op de cd-rom om de 3e, 4e en 5e muisknop te
configureren.

Gewoon de stappen in de handleiding volgen op Pag 2 om een verbinding te maken.
http://manuals.trust.com/download.aspx?file=/14/14180-nl-pm.pdf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan