muis doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydanny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
hallo ik heb sinds een week problemen met mijn muis. hij heeft het altijd goed gedaan maar vorige week kreeg ik opeens een probleem: het pijltje bleef staaan op het beeld scherm, terwijl ik mijn muis gewoon heen en weer bewoog. toen heb ik de computer opnieuw opgestart en hij deed weer even gewoon maar daarna was die weer stil. maar toen zag ik iets raars: terwijl ik mijn muis bewoog begonnen er overal op het scherm dingen licht te geven wat ze normaal doen als je er met het pijltje op staat. toen heb ik bij het configuratiescherm aangeklikt dat als je op cntrl drukt dat er dan een cirkel om het pijltje heen komt en dan cirkeltje kwam op een andere plek als mijn vasteglopen pijltje. toen heb ik aangeklikt dat er een spoor van pijltjes achter het echte pijltje komt en nu kan ik dus gewoon zien waar mijn echte pijltje is. maar als ik een game ga doen dan maakt het spel gebruik van een ander pijltje en dus kan ik niet zien waar ik ben. weet iemand wat ik moet doen?

:eek:Ik moet heel eerlijk zijn, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, (nou heb ik nog niet veel meegemaakt, maar toch...).
Ik zou niet weten wat er aan de hand is, maar ik weet wel wat je zou kunnen proberen.

Als je weet sinds wanneer dit gebeurt, kun je proberen om je computer via systeemherstel terug te zetten.
Dat doe je door naar Start --> Programma's --> bureau acessoires --> systeemwerkset --> systeemherstel te gaan.
Daar herstel je je systeem naar een datum waarvan je zeker weet dat dit nog niet gebeurde.
Je bent al je wijzigingen en nieuwe programma's dan wel kwijt, die moet je allemaal opnieuw installeren. Gelukkig blijven je bestanden (bijvoorbeeld van Word) wel intact.

Nogmaals, ik weet niet zeker of het werkt, maar ik denk dat het het proberen waard is.
Succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan