Geachte Helpers,
Ik heb laatst een nieuwe muis gekocht: de IntelliMouse Explorer 3.0
En daarvoor had ik een lazer muis(Razer Copperhead Tempest Blue).
Ik kom thuis en loop netjes de stappen volgens de manual na, en ik zweef eventjes met mijn muis over het bureaublad en wat zie ik.. haperingen. dus ik denk het ligt aan de muis, terug naar de winkel ermee en kreeg een andere. Exact hetzelfde probleem!
Dus heb ik het op een andere monitor geprobeerd en daar deed hij het wel netjes!..
Dus ik heb drivers proberen te installeren voor mijn monitor enzo maar dat hielp ook niet echt.
Zou iemand misschien weten hoe ik dit probleem kan oplossen?
[Het probleem]
Als ik links van mijn beeldscherm met mijn muis zit en van langzaam naar snel naar rechts accelerer dan krijg je van die schokkende beelden...
[Wat heb ik geprobeerd]
Ik heb het op een andere computer geprobeerd, daar deed hij het uitstekend...
Ik heb een andere OPTICAL muis geprobeerd op mijn pc.. en die flipte ook net zoals deze.. exact hetzelfde!
en ik heb drivers voor mijn monitor geinstalleerd maar dat hielp ook niet echt, verschillende HZ geprobeerd.. ik zit nu op 100 hz zoals altijd.. maar als ik 60 hz doe dan is het probleem wat minder..
[PC Specs & Hardware]
Monitor: iiyama vision master pro 454 codenaam: HM903DT
Videokaart: Asus Nvidia 8800 GTS 640 MB DDR3 PCI-E
Moederbord: Asus A8N32-SLi Deluxe
HDD: Samsung Spinpoint 320 GB
Muis: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 9000FPS
Processor: AMD® Athlon X2 64-Bit 4600+ 2,4 GHz
En dat was het zo'n beetje neem ik aan.
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik vind dit niet leuk.. met die razer had ik er totaal geen last van maar met deze wel... zelfs in games voel je het heel erg..
Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen met dit probleem,
Met vriendelijke groet,
Ik heb laatst een nieuwe muis gekocht: de IntelliMouse Explorer 3.0
En daarvoor had ik een lazer muis(Razer Copperhead Tempest Blue).
Ik kom thuis en loop netjes de stappen volgens de manual na, en ik zweef eventjes met mijn muis over het bureaublad en wat zie ik.. haperingen. dus ik denk het ligt aan de muis, terug naar de winkel ermee en kreeg een andere. Exact hetzelfde probleem!
Dus heb ik het op een andere monitor geprobeerd en daar deed hij het wel netjes!..
Dus ik heb drivers proberen te installeren voor mijn monitor enzo maar dat hielp ook niet echt.
Zou iemand misschien weten hoe ik dit probleem kan oplossen?
[Het probleem]
Als ik links van mijn beeldscherm met mijn muis zit en van langzaam naar snel naar rechts accelerer dan krijg je van die schokkende beelden...
[Wat heb ik geprobeerd]
Ik heb het op een andere computer geprobeerd, daar deed hij het uitstekend...
Ik heb een andere OPTICAL muis geprobeerd op mijn pc.. en die flipte ook net zoals deze.. exact hetzelfde!
en ik heb drivers voor mijn monitor geinstalleerd maar dat hielp ook niet echt, verschillende HZ geprobeerd.. ik zit nu op 100 hz zoals altijd.. maar als ik 60 hz doe dan is het probleem wat minder..
[PC Specs & Hardware]
Monitor: iiyama vision master pro 454 codenaam: HM903DT
Videokaart: Asus Nvidia 8800 GTS 640 MB DDR3 PCI-E
Moederbord: Asus A8N32-SLi Deluxe
HDD: Samsung Spinpoint 320 GB
Muis: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 9000FPS
Processor: AMD® Athlon X2 64-Bit 4600+ 2,4 GHz
En dat was het zo'n beetje neem ik aan.
Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik vind dit niet leuk.. met die razer had ik er totaal geen last van maar met deze wel... zelfs in games voel je het heel erg..
Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen met dit probleem,
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt door een moderator: