Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anyway, uitendelijk gaf dit de oplossing na zorgvuldig lezen op de site van Logitech: "NOTE: In some cases, it may be necessary to establish communication after removing and reinserting the batteries. To do this, first remove the batteries from the mouse. Then press and hold the connect button on the receiver for about ten seconds. Now reinsert the batteries into the mouse and press the connect button.'' (knopje onder de muis is trouwens eigenlijk een piepklein kuiltje wat ook te 'bedrukken' is )
Qua site-tip van Muurhond; de nieuwste mouseware geinstalleerd zodat ik de muis ook optimaal kan gebruiken.
Geplaatst door gezina Anyway, uitendelijk gaf dit de oplossing na zorgvuldig lezen op de site van Logitech: "NOTE: In some cases, it may be necessary to establish communication after removing and reinserting the batteries. To do this, first remove the batteries from the mouse. Then press and hold the connect button on the receiver for about ten seconds. Now reinsert the batteries into the mouse and press the connect button.'' (knopje onder de muis is trouwens eigenlijk een piepklein kuiltje wat ook te 'bedrukken' is )
Qua site-tip van Muurhond; de nieuwste mouseware geinstalleerd zodat ik de muis ook optimaal kan gebruiken.
Yep Muurhond, maar eerst lukte dat niet, wel in combi met de muis zoals beschreven, hulptroep had wel de nieuwste software mee maar op de site stond nog een nieuwere versie, een goede support heeft Logitech, dat moet gezegd!
Geplaatst door gezina Yep Muurhond, maar eerst lukte dat niet, wel in combi met de muis zoals beschreven, hulptroep had wel de nieuwste software mee maar op de site stond nog een nieuwere versie, een goede support heeft Logitech, dat moet gezegd!
Dat weet ik al jáááren. Velen zeggen dat Logitech vaak problemen veroorzaakt (pc sluit soms niet af dankzij zogenaamd Logitech-producten, de MouseWare-drivers zouden problemen veroorzaken in games).
Nou, ik weet et wel; er is totaal nix mis met Logitech. Echt nog nooit problemen gehad met hun producten en software/drivers. Ik heb zelf van Logitech een iTouch Cordless Keyboard en een MX700 Cordless Optical Mouse en een Logitech-webcam. Heb gewoon de nieuwste software/drivers geinstalleerd en et loopt als een trein. En zo moet et ook.