Muis en internet werken opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thrillseeker

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Berichten
74
Hallo

Sinds gisterenavond lukt het mij niet meer om verbinding met mijn draadloos netwerk te maken met mijn laptop. De status blijft de hele tijd "Netwerkadres verkrijgen" weergeven. Er worden duizenden pakketten verzonden, maar 0 ontvangen. Bij IPConfig blijkt ook duidelijk dat er geen verbinding is (alle waarden staan op 0). De signaalsterkte is goed, daar ligt het dus niet aan.
Het ligt trouwens zeker niet aan de modem want met een andere computer kan ik probleemloos draadloos surfen.

Aangezien ook de optische muis opeens (vanaf exact hetzelfde moment als het internet) niet meer werkt (ze wordt wel herkend via USB maar het rode lichtje brandt niet), vermoed ik dat er spyware in het spel is.

Ik gebruik AVG antivirus 8.0, maar deze werkt óók niet meer sinds gisterenavond. Daarmee is het eigenlijk allemaal begonnen: AVG geeft de melding dat mijn "licensienummer niet geverifieerd kan worden" en dat deze fout normaal veroorzaakt wordt door een corrupte installatie. Allemaal heel vreemd want tot voor gisterenavond werkte alles perfect, en ik heb ook de laatste dagen niets gedeinstalleerd of geupdatet.

Iemand énig idee?

Vriendelijke groeten
 
Probeer een systeem herstel

Start> Alle programma> Bureau accesoroies > systeem werkset > Systeem herstel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan