muis en toetsenbord bevriezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hankvandenhoek

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik had hierover een vraag maar heb het inmiddels zelf opgelost.
Die oplossing wil ik jullie niet onthouden.
Ik had een draadloze muis en toetsenbord op PS/2 aansluiting.
Verder heb ik op mijn PC aangesloten : printer, scanner en externe HD alle met USB en eigen voeding.
Nadat er een glas wijn over het toetsenbord was gegaan heb ik beide nieuw aangeschaft met USB aansluiting.
Sindsdien deden ze het allebei niet meer zodra ik de externe HD aanzette.
Ik had al wat sugesties hier gevonden enuitgeprobeerd maar tot vanmorgen hielp niks.
Ik geef niet gauw op, bleef zoeken, vond en wel heel simpel:

met rechter muisknop op deze computer-eigenschappen-hardware-apparatenbeheer, klik dan USB-controlers open en dan ombeurten alle USB-hoofdhubs aanklikken met rechtermuisknop-eigenschappen, naar tablad energiebeheer en daar het vinkje bij "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"uitzetten.

Bij mij werkt het hoewel als ik nu mijn externe HD aanzet nog wel een lichtje op het toetsenbord uitgaat wat aangeeft dat nummerlock is ingeschakeld maar alles doet het wel gewoon.

groetjes: Theresia

Geen vraag dus want ik heb het zelf al opgelost maar een mededeling om misschien anderen te helpen.
Ik kon geen vraag vinden die exact mijn probleem aangaf anders had ik daar wel met deze mededeling op gereageerd.
Ik kon geen plek vinden om alleen een mededeling te plaatsen vandaar dat ik het op deze manier heb gedaan.
Als dat helemaal fout is dan bied ik bij deze mijn excusses aan en kan je misschien vertellen waar dat wel mogelijk is.
Theresia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan