Muis en toetsenbord doen het niet; geen toegang tot mijn computer :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baruto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Nadat ik vanmorgen mijn mp3 speler in een usb-slot van mijn desktop schoof, crashte het hele zaakje en kreeg ik een of andere foutmelding dat dat slot niet gelezen kon worden. Zowel mijn muis als mijn toetsenbord (beiden usb) deden het plots niet meer. Dus ik dacht "heb ik weer, nou ja even opnieuw opstarten en het zal wel weer over zijn". Maar toen ik mijn computer weer opnieuw had opgestart bleek dat de muis en toetsenbord het nog steeds niet deden. Niet handig want zo kan ik dus niet inloggen op mijn account van Windows Vista. Ook kan ik de computer niet via een cd/dvd opstarten want daarvoor moet je op een toets drukken... Het toetsenbord en de muis zijn overigens niet kapot want op mijn laptop doen ze het wel gewoon en ik heb ze in alle usb-slots gestopt zonder resultaat. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

heb je toevallig zo'n oud ps/2 toetsenbord? ik bewaar al 4 jaar zo'n toetsenbord voor zulke gevallen... probeer anders eens je pc een halfuur ofzo helemaal van de stroom af te halen. ik heb ook zoiets gehad dat de usb poorten niet mweer werkten, tijdje van de stroom af en ze deden het weer.

@Bertus: voor die oplossing heb je volgens mij een toetsenbord en muis nodig, niet? ;)

Laatst bewerkt:
@pontoe:

You sir, are a genius! Nadat ik de stroom vanaf had gehaald en een half uur gewacht deed alles het weer. Heel erg bedankt ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan