muis en toetsenbord lopen vast in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
draai xp op een kant en klare gekochte pentium 4. sinds kort lopen mijn muis en toesten bord vast en moet ik de pc met de aan/uitknop uitzetten.de programma's die draaien gaan gewoon verder. als ik dan hierna de pc weer aanzet werken ze weer wel.
heb overal al gezocht naar een oplossing, maar helaas. al gescand op virussen en spyware, en dat is het probleem niet. ook draaien er geen "spannende programma's"
Weet er iemand hier iets van?

Laatst bewerkt:
Beste Tonan,

Klik op Start,
rechtermuisklik op Deze Computer, kies voor Eigenschappen,
Je komt in het klein Menutje Systeemeigenschappen,
kies voor de Tab Hardware
en vervolgens kies je voor Apparaatbeheer
kijk nu als bij je muis en toetsenbord een Geel 3Hoek Uitroepteken ervoor ziet,
als dat zo is, en je hebt toevallig Windows XP voorgeinstalleerd op je harde schijf, kan je ze gewoon allebei verwijderen, en je PC opnieuw opstarten, en als het goed is na de opstart wordt de desbetreffende software erbij geinstalleerd, en dan moet je muis en je toetsenbord het weer doen.

Wens je veel succes,,,,

Tja , sinds kort heeft mijn PC hier dus ook last van.
Heb jij de muis en het toetsenbord op een USB of op een PS/2 poort ?

Ik denk dat het komt door een beschadiging op het moederbord maar ik had laatst gekeken en kon niks vinden.

Zou je meschien wat systeem specificaties kunnen geven zodat ik wat heb om te vergelijken ???
En kun je zeggen waarna het begon ? heb je bijvoorbeeld nog hardware geinstaleerd of zware programma's in gebruik genomen zoals firewalls.

Alvast hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan