Muis en toetsenbord vallen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Hele middag bezig geweest met pc van vriendin. Pc is anderhalf jaar oud, XP erop gezet (er stond ME op), modem en printer e.d. succesvol geïnstalleerd, etc. Alles bijelkaar wel een keer of 10 heropgestart, zonder problemen. Dan opeens, na zoveelste heropstart, werkt zowel toetsenbord als muis niet meer. Opnieuw gestart: idem. Beide usb. Wie heeft enig idee wat hier aan de hand kan zijn? In het verleden, paar maanden geleden, viel de muis ook al wel eens uit, hoor ik. Om die reden is toen andere (de huidige) muis aangeschaft. Wat kan dit zijn?

Bedankt alvast voor je reactie,

I.

In de logboeken van XP kan je (hopelijk) zien wat de fout was (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

Als de muis en toetsenbord het niet meer doen, probeer dan eens de USB stekker eruit te trekken en er weer opnieuw in te doen. Het kan zijn dat er bij te weinig spanning de muis en het toetsenbord uit worden geschakeld, dit kun je in apparaatbeheer bij de eigenschappen van de muis en toetsenbord instellen.

Hoi Ingmar.
Je kunt eens kijken onder apparatenbeheer, of daar geen uitroepteken staat. Start>Configuratiescherm>Systeem>hardware>Aparatenbeheer.

Bedankt voor jullie antwoorden, ik vind ze nu pas (bijna 2 week later), gewoonlijk kreeg ik een e-mailtje over een antwoord maar deze keer niet. Ik ga jullie antwoorden in ieder geval uitproberen!

Ingmar

O ja Caspar, waar precies in Apparaatbeheer zou je die spanning hoger moeten zetten? Ik kan het niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan