Muis en toetsenbord werken opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-hulp.tk

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
hallo ik heb een dringende vraag en natuurlijk een antwoord nodig

ik was gewoon bezig met mijn pc toen hij opeens de muis en het toetsenbord niet meer werkte nu kan ik doen wat ik wil maar hij werkt gewoon niet

de muis en toetsenbord zijn niet stuk want op andere pc werken ze perfect en als ik de Cabs lock in druk hoort normaal een lampje te branden maar dat doet hij zelfs niet

IK HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN

ALVAST BEDANKT

Je hebt de aansluitingen toch niet per ongeluk ongekeerd aangesloten?

IK HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN

Zo te zien doet je caps lock het wel :P.

Ik neem aan dat je deze post met een andere computer hier hebt geplaatst..

Probeer eens, opstarten in veilige modus door tijdens de opstart wanneer de witte lettertjes verschijnen meermaals op de F8 toets te drukken als dat al lukt dan zal je daar wel kontakt hebben en kan je in veilige modus voor virussen gaan scannen.. Wanneer er niets wordt gevonden kan je nogmaals opstarten in veilige modus met Netwerk mogelijkheden, dan heb je internet verbinding en doe dan een gratis online scan met bijvoorbeeld Panda of Houscall... (vvor het geval je AV scanner corrupt is)
Heb je geen virus dan moet je systematisch proberen uit te vogelen welke software dat veroorzaakt..
Ga dan in veilige modus naar uitvoeren en type MSCONFIG en ga naar opstarten daar moet je dan een voor een de opstart uitvinken van verdachte software en opstarten in normale modus.
Tot je de veroorzaker gevonden hebt. En die dan deïnstalleren, nagelang wat voor programma dat is kan je misschien achterhalen waarom dat gebuerd.(drivers misschien. Gebruik je software voor de muis en keyboard?)

Lukt het zelfs niet om in veilige modus te komen omdat de F8 van je keyboard niet wordt geregistreert? Tja dan zal je hardware wel kapot zijn.

gaat het om een usb-toetsenbord+muis, of om een ouderwetse aansluiting?

Bij een collega kwam ik er van de week achter dat de usb-toetsenbord+muis niet meer werkten nadat ik een extra usbapparaat aansloot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan