muis gaat rechts uit beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter hasie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi allereerst iedereen goedenavond
ik heb een klein probleempje mijn muis als ik het naar links of boven of onder heen schuif dan gaat de cursor tot het einde van de scherm dan gaat die ook niet meer verder hij stopt dus dat is normaal
maar als ik naar rechts toe de muis (cursor) heen haal gaat die gewoon uit beeld en hij gaat ook verder want ik kijk naar het afstand wat ik erheen heb geschoven zolang moet ik het ook weer terug schuiven todat de cursor weer terug verschijn
wie weet een oplosing
ik heb de insteling van de scherm al na gekeken die is gewoon goed!

graag uwe reacties
groetjes
hasie

Hey Hasie, nog steeds moeite met het gebruik van leestekens, zoals komma's en punten?

Wat zijn precies de instellingen van je beeld en is de wijdte van je monitor wel goed ingesteld?

ach je weet het bij mij krijg je geewoon een brief die eindeloos doorgaat:D:D
dus geen punt of komma`s:P

beeldscherm is 1024x768 hoogst 32 bit
maar alles is gewoon goed op beeld tot aan de klok rechts onder toe

aleen die muis stopt niet aan de rand van de monitor ,desktop

Normaal gesproken, gaat je muis aanwijzer altijd links en boven tot het einde van het scherm. Maar gaat je muisaanwijzer rechts en onder altijd net buiten beeld. Maar dat ie zo ver uit beeld gaat, is ook voor mij een raadsel??

Het zou kunnen dat in je geavanceeerd beeldscherm eigenschappen, je beeld staat ingesteld als Dual screen.
Dit wordt soms gebruikt door mensen die veel beeld of video bewerkingen doen.
Je kan dan door 2 monitoren op je PC aan te sluiten op de ene monitor het bewerkte beeld of video zien en op de andere de instel vensters van de bewerking software.
Hierdoor wordt je muis bereik in de breedte 2x zo groot, dus gaat je aanwijs pijltje op de linker monitor uit het beeld en verschijnt weer op de rechter monitor

paintje je ben top :thumb:

het was inderdaad zoals je zij bij mijn insteling geavanceerd zag ik twee beeldschermen naarst elkaar
dit kom omdat ik de plasma tv erop aangesloten heb
dan kon ik met de pc gewoon verder werken en op de plasma zag je gewoon de film.
ik heb nu 1 beeld gedaan en de muis gaat niet meer verder .

nogmaals thanks
nu weet ik tenminste waar het aan leg
groetjes
hasie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan