Muis gaat schokkerig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo op een van mijn laptops, een Compaq, gaat de muis ineens erg schokkerig en zo ook het touchpad. Ik heb niets veranderd aan instellingen of wat dan ook en de ene keer is het erger dan de andere keer. Maar soms is het zo erg dat je niet eens iets goed kunt aanklikken want dan schiet de cursor er ineens overheen.
Erg vervelend want zo is er bijna niet mee te werken. Een spelletje waar hij vaak voor wordt gebruikt gaat bijna niet.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen?

Bedankt voor zover. Ik zag staan "•De Microsoft-muisaanwijzer beweegt schokkerig of reageert niet wanneer u een Microsoft muis gebruikt".
Misschien kan ik hier iets mee, ik zal morgen eens kijken, er zit geloof ik een probleemoplosser bij of zoiets. Ik laat wel weten hoe het is.

Het heeft helaas niets opgeleverd, het is nog steeds schokkerig en eigenlijk niet te gebruiken.
Zijn er nog meer tips?

Het is een vergelijkbare story. Waar het aan kan liggen bedoelde ik. Ik denk dat je adapter het begeven heeft. Opladen gaat niet meer goed. Klik hier eens en kijk eens of ze je daar kunnen helpen.

Ik had vanavond ook al geschreven naar HP dus dat zal ik morgen ook even afwachten, binnen 24 uur reactie.Op je link staat alleen werkt niet maar hij werkt wel alleen niet goed.
Hij is nog maar 4 maanden oud maar ik hoopte op een kleingheidje en even via helpmij een oplossing te vinden maar dan is het vermoedelijker meer dan zomaar even oplossen. Ik kom er morgen op terug.

Hp schreef zojuist:
Wanneer de problemen aanhouden, kan een fabrieksherstel uitkomst bieden:

En daarbij dan een beschrijving hoe dat moet en dat ga ik dan maar proberen.
Later meer.

Er was gelijktijdig nog een ander probleem opgetreden en dat lijk ook verholpen te zijn met de recovery van HP.
De laptop is terug gezet naar de fabrieksinstellingen en daarna geen problemen meer gehad.
Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan