Muis gekloot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roekee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Okay ik heb een probleem met mijn PC-muis.

Als ik heb opgestart en ik wil een icoon op mijn bureaublad selecteren dan blijft me muis de hele tijd de bovenste in die rij selecteren en aanwijzen, hij springt hele tijd automatisch terug, pas als ik tab of pijltjes toets druk dan is het (tijdelijk) over.

Als ik in een MSN-venster typ of hier in dit venster dan springt de muis hele tijd naar begin van venster of begin van de regel. Ook in vensters met een scrollbalk word er automatisch naar boven gescrolled (websites, winamp lijst)

Dit probleem heb ik met mijn PS2 en met mijn USB muis. Drivers installeren helpt niet.

Ik weet het een vaag probleem, maar wel een irritant probleem. Iemand die mij kan helpen? Ideeën??

Alvast bedankt!

Pze!

Hmmm ait.. het lijkt dus aan het toetsenbord te liggen.. heb er een andere onder gepleurd en daar doetie nix mee..

ik ga er vanuit dat het toetsenbord uitzichzelf home en scroll lock deed ofzo.. *** goedkoop sweex toetsenbord :mad:

ik betwijfel dat.. is gewoon nieuw toetsenbord en vanaf begin al trouble ermee... maar als ik tijd heb kijk ik of ik hem misschien open kan schroeven :)

Hallo

Quote:

"ik betwijfel dat.. is gewoon nieuw toetsenbord en vanaf begin al trouble ermee... maar als ik tijd heb kijk ik of ik hem misschien open kan schroeven "

Mits nieuw , heb je ook nog zoiets als garantie hoor....

Deze openen lijkt mij dus niet zo'n goed idee.

Garantie "claimen" ..........

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan