Muis gerbuik op een afstand van 20 meter met muren er tussen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Geachte mevrouw/meneer,

Er moet een presentatie weergegeven worden via een TV in de kantine die hangt 15 meter verder op van de PC waar het gestreamd word, dit kan niet anders. Beeld en geluid werkt echter moet er via een muis en/of toetsenbord ook iets bediend worden bij de TV maar de bediening gaat naar de PC dus moet aangesloten worden aan de PC op een redelijk grotere afstand van meer dan 15 meter, wifi muis is geen optie want die heeft een bereik van 10 meter.

Als er oplossingen zijn graag. alvast bedankt voor de hulp.

ik bedoel liever geen android app of iphone/ipad app want hij wilt zo'n apparaat niet in de schuur/kantine hebben liggen. Anders was het opgelost ;)

Begrijp ik allemaal wel, maar de opties voor jouw probleem zijn nogal beperkt. Kieskeurig zijn lijkt me in deze niet aan de orde.

Hallo

Ik weet niet hoe handig je bent ...

Persoonlijk zou ik kijken voor 2 2e hands ps2 verlengkabels , en deze verlengen d.m.v. telefoondraad o.i.d.(4 aderig)

Uiteraard ga ik er van uit dat er een ps2 poort aanwezig is voor zowel keyboard alsook muis.

Mocht dit niet aanwezig zijn zou je dit kunnen aanschaffen :

http://www.benl.ebay.be/itm/MOUSE-K...?pt=AU_Laptop_Accessories&hash=item232a3e533a

D.m.v. krimpkous en een beetje handigheid is dit perfekt haalbaar.

Voor u.s.b. is deze afstand volgens mij te ver .... ----> ps2 zou in theorie moeten werken <----. (zeker ben ik dit niet)

Kant en klare toestanden , als deze al bestaan , zullen zo goed als zeker overdreven duur zijn.

Mocht dit werken , dan kun je later nog altijd kijken om enkele deftige ps2 kabels aan te schaffen (ik denk dat 5m de max lengte is die je kunt standaard kopen)

Peter

Laatst bewerkt:
kant en klare systemen wil ik dan zelf beoordelen gaat om een bedrijf dus.

Laatst bewerkt:
Deze oplossing is er nog niet al een aantal bedrijven gebeld maar hellaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan