Muis gevallen. Resultaat: 'haperingen'

• Onderwerp starter Onderwerp starter Denx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Denx

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Beste mensen,

Een paar minuten geleden is m'n muis van me houten bureau afgevallen.
Toen ik hem weer op mijn bureau deed merkte ik dat hij niet meer reageerde op de 'houten ondergrond'. Het enige wat de aanwijzer op mijn scherm deed was 'schudden'.
Nu heb ik mijn schoolkrant eronder gedaan en werkt hij een beetje, in iedergeval kan ik op deze manier niet even een lekker potje gamen. Op mijn muismat reageert hij ook al niet.
Ik heb een ednet. muis, zo eentje die je voor 9,95 in de grabbelton bij de media markt kon kopen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Moet ik nu een nieuwe kopen of hebben jullie de oplossing?

Alvast bedankt!:thumb:

~Dennis

Dennis,

Het makkelijkste is natuurlijk "nog even grabbellen bij de mediamarkt".
Door de val is ie waarschijnlijk "gewond geraakt"

Als het er een is met een "balletje" dan is waarschijnlijk één van de wieltjes ontzet
en zou je kunnen proberen het met enig wrikken met een schroevendraaier
weer goed te krijgen.

Als het er een is met een lichtje (led) in z'n buik dan is waarschijnlijk het lensje ontzet
en zou je met enig "kneden" van het mechanisme kunnen proberen dit weer goed te krijgen.

Het blijft een gok! maar mischien krijg je er weer beweging in

grtz gerrit

Opgelost

Ah geweldig, bedankt voor de tip om er zelf aan te 'frumellen'.
Ik heb hem namelijk opengemaakt met zo'n hele kleine schroevendraaier en toen heb ik een soort van glazen driehoek die voor mijn laser stond naar beneden gedrukt. Nu doet hij het weer normaal, ook op mijn houten ondergrond. Blijkbaar was de 'glazen driehoek' naar boven geschoten door de val.

Heel erg bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan