Muis hapert enorm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderN25

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een nieuwe muis met een nieuwe laptop. Mijn muis is een Trust 17176-02 en hij deed het eerst prima tot op een gegeven moment hij ging haperen. Nieuwe batterijen erin gedaan maar daar lag het ook niet aan. De muis doet het ongeveer 10 seconden prima en daarna begint hij ontzettend te haperen en beweegt hij amper meer. Als ik hem daarna even los laat en weer iets wil gaan doen doet hij het een korte periode van ongeveer 10 seconden naar behoren alvorens hij weer begint te haperen. Ook kan ik bijna onmogelijk naar beneden scrollen met mijn muis. Terwijl als je naar boven scrollt hij het prima doet. Ik weet niet waar ik nieuwe drivers kan installeren voor mijn muis of de muis moet verwijderen alvorens ik hem opnieuw kan installeren. Ook in taakbeheer heb ik gelezen dat je bij processors moet kijken en misschien iets moet verwijderen. Maar, hier zie ik ook geen vreemde dingen. Alle hulp is welkom om van het probleem af te komen, want hier is niet mee te werken.

je zou de muis es bij een ander moeten/kunnen proberen, doet ie daar ook zo raar, dan gauw terug met de muis.
Zo niet, probeer es een andere USB poort, of kijk of een andere draadloze muis óók zo raar doet bij jou.

EDIT: onderstaande gevonden op de site van TRUST:

To solve problems with Trust wireless products, follow these steps.

Replace the batteries.
Move the Trust wireless device closer to your computer.
Connect the Trust wireless receiver to another USB port, closer to your Trust wireless device.
Connect receiver to a front side USB port or an USB Hub (e.g. one of the Trust USB Hubs) which is on your desk.
Press the Reset button on the bottom side of the mouse. (if available)
Remove any other objects which are between your wireless device and the receiver, especially speakers.
If you are using the product around large metal surfaces, remove the metal surface or move your product away from the metal surface.
Remove any other wireless devices close by, like Wireless network routers (WLAN) or other keyboards/mice.
Remove any other wireless receivers which are connected to USB ports close to your Trust wireless receiver.
When none of these steps are working, try your product on another computer.
If this solves the problem, consult with the manufacturer of your computer to solve the issue.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan