Muis instelling XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariejanto

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Beste forummers,

Ik heb pas geleden mijn XP opnieuw moeten herinstalleren, maar nu functioneert mijn muis niet meer zoals die vroeger deed.

Ik heb een laptop met zo'n voelpad en daaronder zit de linker muisknop en de rechtermuisknop en daartussen in zit de verticale scrollknop.

en om deze scrollknop gaat het. Hoe kan ik deze weer terug activeren.?
:confused:

Geplaatst door mariejanto
Beste forummers,

Ik heb pas geleden mijn XP opnieuw moeten herinstalleren, maar nu functioneert mijn muis niet meer zoals die vroeger deed.

Ik heb een laptop met zo'n voelpad en daaronder zit de linker muisknop en de rechtermuisknop en daartussen in zit de verticale scrollknop.

en om deze scrollknop gaat het. Hoe kan ik deze weer terug activeren.?
:confused:

Misschien moet je die een keer schoon maken.

Geplaatst door krugar

Misschien moet je die een keer schoon maken.

Wat is dit nou weer voor lekker antwoord.

Nee even serieus, deze scrollknop werkt meestal niet zonder drivers, moet je ff drivers voor je touchpad installeren. Ik weet niet of je bij je laptop een cd met drivers hebt anders moet je ff zoeken op internet.

Omdat de rest van de muis het misschien wel doet?:rolleyes:

daarom juist, dat is normaal bij laptops dat de touchpad het wel doet, maar dat de scrollbutton niet werkt, ff drivers van touchpad installeren en klaar is kees

Geplaatst door krugar
Omdat de rest van de muis het misschien wel doet?:rolleyes:

Even voor jou, om het even duidelijk te maken. Als het besturingssysteem de muis niet herkend zal het terugvallen op een standaard stuurprogramma (standaard ps/2) deze bezit geen functionaliteit voor een scrollwieltje of dubbelklik voor een derde muistoets.
Dus oplossing: zoek de goede drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan