muis is een eigen leven gaan leiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edith123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
69
Hallo,

Van de één op de andere dag is mijn muis een eigen leven gaan leiden. :rolleyes:

Het volgende is het probleem, wanneer ik iets wil kopiëren en ik laat de linkermuisknop los, is het te kopiëren gedeelte niet meer blauw.

Wanneer ik ergens een letter tussen wil zetten lukt dit niet meer omdat dan het hele woord of regel blauw wordt ( alsof je kopie/paste wil doen)

Wanneer ik iets uit mijn favorieten wil aanklikken, "pakt" hij hem niet enz enz.

Het is geen draadloze muis, weet iemand een oplossing?

Groetjes,
Edith
 
Blaas eens hard in het zich aan de onderzijde bevindende kleine gaatje.
 
Blaas eens hard in het zich aan de onderzijde bevindende kleine gaatje.

haha voelde me een beetje als "de verborgen camera" maar hij doet het weer.

:thumb: heel erg bedankt, en hoe eenvoudig kan een "probleem" toch zijn :rolleyes:
 
haha voelde me een beetje als "de verborgen camera" maar hij doet het weer.

:thumb: heel erg bedankt, en hoe eenvoudig kan een "probleem" toch zijn :rolleyes:



foutje .....hij deed het even... ga nu eerst een andere muis proberen,
laat ik je zo weten :D

Kan het helaas niet uitproberen, de andere muis heeft een usb aansluiting en er moet een ander rond stekkertje ( weet de naam niet ) in.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt alsof iets in je muis instellingen verpest is ofzo. Bekijk even je muisinstellingen (misschien in een programma dat special voor jou muis is gemaakt) en anders 'Configuratiescherm' > 'Muis'.
 
Hoi Edith verwijder eens de software en installeer het opnieuw en daarbij verwijder de muis is uit apparaatbeheer en start daarna opnieuw op zodat windows ze weer terugzet.
MVG..
Pred...
 
@ 5I5,

Via configuratiescherm gekeken en alles staat goed, er staat ook bij apparaat werkt correct...:confused:

@Pred...

Ik heb bij deze muis geen installatieprog. of software.

@Pasja,

Heb alweer een aantal keren erg hard geblazen maar helaas.


Anders maar gewoon een nwe muis kopen? :rolleyes:


Fijne zondag,

Groetjes Edith
 
Ik zou er eerst even eentje lenen om erachter te komen of dat idd. 100% de oorzaak is (defect).
 
Ik zou er eerst even eentje lenen om erachter te komen of dat idd. 100% de oorzaak is (defect).

Dat is inderdaad een slimmer plan, denk je dat het ook zou kunnen dat het aan mijn pc ligt? ( 1 1/2 jaar oud) .
 
Alles is mogelijk, maar het gedrag dat je beschreef was typisch ook iets van een vuil oog.
 
Alles is mogelijk, maar het gedrag dat je beschreef was typisch ook iets van een vuil oog.


Ik ga zometeen even langs mijn ouders, die hebben zo'n blaas ding voor de camera, dan kan ik nét even gerichter blazen wellicht dat, dat het toch is :thumb:
 
Ben ik weer :eek:

Alles goed uitgeblazen, en schoongemaakt waar ik bij kon, en het resultaat mag er zijn :shocked: nog steeds hetzelfde, nou ja niet helemaal, nu moet ik nl ook 4 keer, op iets klikken voor "hij" door heeft wat de bedoeling is ....

Wat me nu ook opvalt is dat de smileys ( rechts ) voor het merendeel spontaan een rood kruis zijn geworden .....

Zou het dan toch aan de pc liggen?
 
Je komt er het snelst achter door een muis te lenen en die uit te proberen.
 
Hallo,

Het lag waarschijnlijk toch aan de muis, ik heb nu een nieuwe en
het werkt weer naar behoren.

Bedankt voor de adviezen en het meedenken :thumb:

Ik zal nu het topic op "opgelost" zetten.

Groetjes,
Edith
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan