Muis klikt te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Als ik op een muziekbestand klik, alleen maar om te selecteren, dan start de mediaplayer al op. Ik heb de dubbelkliksnelheid al op "langzaam" ingesteld, maar dat helpt niet. Het lijkt dus, dat één klik al wordt gezien als een dubbelklik. Wie weet waar ik dat in kan stellen? In Mapopties staat de instelling goed (dubbelklik voor openen, maar bij mij gebeurt dat dus na één klik al). Ik gebruik Vista Ultimate.

De muis ook al geprobeerd op een ander systeem?
Verder als het om een draadloos type gaat; de batterijen nog gecontroloreerd?

Inderdaad al geprobeerd op een ander systeem, daar speelt het probleem niet. Het si geen draadloze muis, maar USB.

Een keer klikken gezien voor dubbelklikken!!

Als ik op een muziekbestand klik, alleen maar om te selecteren, dan start de mediaplayer al op. Ik heb de dubbelkliksnelheid al op "langzaam" ingesteld, maar dat helpt niet. Het lijkt dus, dat één klik al wordt gezien als een dubbelklik. Wie weet waar ik dat in kan stellen? In Mapopties staat de instelling goed (dubbelklik voor openen, maar bij mij gebeurt dat dus na één klik al). Ik gebruik Vista Ultimate.

Hallo, ik heb sinds enkele weken dit ook aan de hand met dat enkel klikken dat word gezien als dubbeklikken, dit is zeer vervelend. Wij gebruiken Vista Business als OS en zijn daar zeer tevereden over en hebben dit ook nooit gehad, we hebben de laatste nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd (Bleutooth) daar we een Logitech diNovo toetsenbord met een MX1000 lasermuis gebruiken en alle instellingen nog precies hetzelfde staan als voorheen.

Ook hebben we deze muis op een andere pc getest en daar werk hij perfect in dus aan de muis ligt het niet, en de snelheid instellen met de Setpoint software is er niet bij die heeft die optie niet.

Groet, @xa.

Welke besturingsystemen hebben de systemen waarop je de muis uitgeprobeerd hebt?

Bij Vista komt het namelijk vaker voor dat de muis zomaar dubbelklikt.

Hallo, ik heb de muis getest op een pc met OS XP Pro en uiteraard OS Vista. Maar! als de muis het altijd naar behoren heeft gedaan ook in Vista dan ligt het probleem toch ergens anders. Op mijn HP Notebook met Bluetooth met OS XP Pro geeft hij ook geen problemen daar werkt de MX1000 ook perfect in. Het is spontaan begonnen, precies weet ik even niet het was ineens daar en heb daar geen verklaring voor. Verder werkt alles prima en is er verder niets verandert aan de pc, ook geen nieuwe installaties zijn worden uitgevoerd, vreemde zaak!!

bedankt voor je reactie,

@xa.

Dag beste mensen, allereerst mijn dank aan jullie voor het meedenken voor het oplossen van mijn probleem. Het probleem zat inderdaad in de muis zelf, deze is worden getest bij Mycom Maastricht waar ik dit setje heb gekocht en hebben daar ook het probleem gevonden.

Daar ik dit setje toch al bijna 2 jaar geleden hebt gekocht hebben ze dit bij Mycom Maastricht gewoon omgeruild voor een geheel nieuw setje zonder enige problemen. Kijk dit is nou service van de bovensteplank en dat mag ook wel eens gezegd worden, het kan ook anders gaan dat lees je vaak genoeg "Chapeau" het heeft het vertrouwen alleen maar versterkt. Het probleem is inmiddels in zijn geheel opgelost waarvoor mijn dank.

Met vriendelijke groet, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan