muis klikt veel items tegelijk aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

cdmelker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2005
hallo,

ik heb al een tijdje het probleem dat met één muisklik plots 20 icoontjes oplichten.
Dwz. als ik midden in een scherm linksklik worden alle bovenliggende icoontjes aangevinkt. Als ik het 2e bovenste aanklik worden enkel de 2 bovenste gemarkeerd,enz.

Het komt altijd voor onmiddellijk na het opstarten. Als dan alles normaal is blijft het ook goed werken. Als de fout zich voordoet kan ik enkel de computer uitschakelen, herstarten wil hij zelfs niet. Een 2e keer opstarten lost het probleem altijd op.

Zelfs na herinstallatie win XP blijft het probleem zich voordoen. Gemiddeld 1/20 opstartbeurten. Geen verband met andere software gevonden.

Pentium 4, 2.4 mhz, 512 mb RAM.

Ook op google niks gevonden.

Iemand enig idee?

thx
michel:) :)

Dan kan de oorzaak zijn ,dat je boxen als die naast je scherm of te dicht bij de melder staan,het signaal reflecteren waardoor je als het ware meerdere meldingen verstuur die gelijk zijn.

BANDIT123 zei:
Dan kan de oorzaak zijn ,dat je boxen als die naast je scherm of te dicht bij de melder staan,het signaal reflecteren waardoor je als het ware meerdere meldingen verstuur die gelijk zijn.

maar waarom is het probleem dan opgelost nadat ik herstart? En waarom kan ik de objecten dan niet deselecteren? Volgende keer probeer ik of het verschil maakt als ik mijn boxen dan uitschakel.

Hoewel niet helemaal overtuigd, toch bedankt

michel :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan