muis loopt vast tijdens internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
hoi daar ,ik heb al een hele poos het probleem dat mijn muis vast loopt als ik zit te internetten .ik heb alles wat je maar kan scannen op je pc (virus-trojans-en noem maar op gescand en dat is goed .in systeembeheer kom ik er ook niet achter /daar staat alleen (true vector machine)ik heb een (trust SE2505 wireless optical mouse/ een adsl verbinding met een alcatel 330 usb modem ,ik noem het maar even )!! en windows xp pro
+SP1 +alle update's .

het vast lopen gebeurt in een half uur wel een keer of
5 .

drivers zijn uptodate
 
mijn buurvrouw had dit ook, heb er toen wat geheugen bijgezet en daarna was het probleem opgelost.
 
wat bedoel je met het vastlopen van je muis?


bevriest de hele pc dan en kan je niks meer doen? of blijft alleen de muiscursor staan en kan je nog wel met het keyboard werken?

Laat het maar even weten.

Max Heijbregts
 
muis vastloper

hoi daar .je vraag of mijn muis vast loopt of de pc bevriest ,het lijkt op allebei omdat ik verder niks meer kan doen .de muiswijzer staat vast en voor de rest kan ik niet meer dan mijn pc opnieuw opstarten.
 
muis vastloper

nou ik ga het eens proberen .in ieder geval bedankt voor de hulp /ik laat het effe weten als het weer goed gaat.
 
Het plaatsen van een USB hupje wil ook wel eens helpen.
Heb je al geprobeerd om de muis op een andere usb uitgang te zetten.
De maximale stroom die een usb kan leveren is 500ma, als de alcatel samen met de optical muis op een usb zit kan het zijn dat je over die grens heen gaat.

( USB hupje moet wel een active zijn dus met een voedings adapter )

groetjes speedtouch
 
wat gebeurt er als je op ctrl+alt+delete drukt als je pc is vastgelopen

en heb je het al met een andere muis geprobeerd?

het lijkt erop dat het niet je muis is maar iets anders...


grtz
 
Heb je toevallig ZoneAlarm draaien? Mijn dochter gebruikt deze firewall ook op een Packard Bell. :evil: Van tijd tot tijd slaat de muis volkomen dood en alleen een harde reset doet de boel weer herleven. Heb er nog geen oplossing voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan