muis met eigen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

defreak

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
me muis heeft een eigen wil hij scrolt vanzelf en soms doet ie opeens pagina terug ook al raak je de muis niet eens aan:confused: het is best iritant
en dan wil ik zelf scrolle en dan doet ie het nie:confused:

hoop dat iemand hier me ermee kan helpen

eum...
al eens geprobeerd alles uit elkaar te halen? maar let op, want er zijn normaal nog veel onderdelen... let dus goed op hoe het in elkaar zit...

greetz and suc6

Of dat nou zo veel zin heeft, weet ik niet:D
Niet elk persoon kan zien of er iets fout zit of niet.
je kan alles wel uit elkaar halen maar grote kans dat het niet erg veel oplost (simpelweg omdat niet iedereen er veel verstand van heeft. tenzij je er WEL verstand van hebt)

voordat je die muis gaat opereren.... probeer eerst het oogje eens voorzichtig schoon te maken, met een wattenstaafje en wat sterilon ofzo.

Wat ook kan.... op wat voor ondergrond gebruik je die muis? Optische muizen maken met korte tussenpozen een "foto" van de ondergrond en vergelijken die fotootjes om de verplaatsing te bepalen.
Als je een ondergrond hebt met een wat onduidelijke stuctuur (bijvoorbeeld glas of een ondergrond met een regelmatig stippenpatroon) kan die muis in de war raken.
Probeer het anders eens met een muismatje.

heb altijd al een muis matje gebruikt
maar da van die lens ga ik ff uitproberen(hoop dat het werkt)

zeg dan ook eens wat je allemaal gedaan hebben, wanneer het weer lukt, dat help de anderen met hetzelfde probleem...

heb de lens van de muis schoon gemaakt en sinds dien doet ie het weer normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan