Muis met neonlampjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorijntjuhh

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2004
hallo allemaal
ben naar de pc discount beurs geweest het weekend allemaal leuk enzo en heb een muis gekocht
hele mooie muis er zit een blauw neon lampje in maar nu het probleem als ik de computer afsluit blijft dat ding gewoon doorbranden als ik de stroom van de hele computer afgooi dan blijft ie nog ongeveer 3 seconden branden en gaat ie gewoon uit maar het hoeft toch niet nodig te zijn dat ik elke keer de stroom eraf moet halen heeft en van jullie mss een idee?

Bij sommige types van moederborden blijft er altijd stroom staan op de USB\PS2 poort, dit is soms uit te schakelen in de bios, afhankelijk van welk type moederbord je hebt.

Het beste kun je in de bios gaan kijken wat er allemaal uit te schakelen is, of in het boekje van je moederbord.

Hier moet dan iets instaan van ''power off USB".

Is dit niet het geval, dan is het niet mogelijk, en zal je er een stekkerdoos met schakelaar tussen moeten zetten om de computer helemaal uit te zetten

bedankt voor de tip maar ik heb niks kunnen vinden de muis zit aangesloten op ps/2 maar ik kan hem ook omzetten naar usb maar het maak niks uit ik hewb de bios door gekeken maar niks kunnen vinden de bios heet Ami Bion New Setup Utility Version 3.31a mischien dat dat wat helpt

Geplaatst door André Klaver
Die stekkerdoos zie ik ook als enige oplossing. ;)
Niet doen!
Dat is zeer slecht voor de levensduur van je biosbatterij.

Volgens mij heeft dit te maken met wake up met usb (weet ik veel hoe dat heet) te vinden in de bios in de buurt van wake-on-lan)

welk moederbord heb je en welke biosversie (kan je eventueel vinden met behulp van everest)

ik heb al wat gezocht in mijn bios en heb het volgende kunnen vinden
Boot to os/2 staat uit
ps/2 kb/msn device node staat op auto
usb function on
usb 2.0 support on
Legacy support on
on board lan staat aan

Moederbord:
GIGABYTE GA 8SIML

bios

BIOS Type AMI
Datum Systeem BIOS 01/31/04
Datum Video BIOS 08/29/20

BIOS Fabrikant
Firmanaam American Megatrends Inc.
Productinformatie http://www.ami.com/amibios

en de naam die boven in me bios staat is Ami Bion New Setup Utility Version 3.31a

allemaal leuk enzo maaaaar ik heb dat niet dat staat er niet in onder power managment en ook nergens anders in de bios :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan