muis op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wynand

Banned
Lid geworden
7 mei 2005
Wat zou er gebeuren als je een optishe muis plaats tegen je tft/lcd scherm en hem precies boven je scherm muis plaats, gaat dat gewoon of flip hij dan? Gewoon nieuwschierig...:D

Geplaatst door wynand
Wat zou er gebeuren als je een optishe muis plaats tegen je tft/lcd scherm en hem precies boven je scherm muis plaats, gaat dat gewoon of flip hij dan? Gewoon nieuwschierig...:D

Doet me denken aan die nieuwe reclame op de tv (van tiscalie geloof ik)

Je kwam zeker zo op het idee? Of niet?

Ik denk eigenlijk dat het niet goed gaat>?

Reclame op TV van tascali, nog niet opgevallen al dan niet omdat ik in belgie woon en nooit nederlandse zenders heb opstaan...:)
Ik zie het nieuws in jullie nieuws niet meer, nieuws mag voor mij politiek gezever genoemt worden, niet dat belgie daar beter in scoort hoor:D

Hallo

Mits de sensoren in dergelijke muizen heel gevoelig moeten zijn , mits alles werkt d.m.v. reflektie.

Dan vermoed ik , dat alles volledig overstuurd zal zijn , en niet korrekt meer zal werken (x ,y detektie).

Op een t.f.t. scherm zou ik het niet testen , mits deze heel krasgevoelig zijn , en het geld niet op uw rug groeit....

Peter

Reclame is trouwens van Planet Internet volgensmij: "plaats muis in rechterboven hoek..."

Geplaatst door Berjos3
Reclame is trouwens van Planet Internet volgensmij: "plaats muis in rechterboven hoek..."

ja klopt nu je het zegt. En is ook met dan navigatiesysteem en de hogedrukreiniger. Is echt leuk!:thumb:

Maar hoezo wou je dat doen dan? Heb je geen muismat meer, of wat?:confused:

Ik denk dat het een hypothetische vraag is; wat gebeurd er als....
Ik zou het gewoon niet doen; is zonde van je monitor, voor je het weet heb je een kleine beschadging o.i.d.

Heb je geen muismat meer, of wat?
Tuurlijk wel, nog een stuk of 20, was gewoon is kijken wat het zou geven, heb trouwens getest op de schermen in de bib :D flipte gewoon, waren tft schermen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan