Muis reageert niet in het midden van het scherm. (laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dropboxattitude

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2014
Ik heb reeds mijn laptop opnieuw geinstalleerd en heb alles werkend kunnen krijgen.

Behalve het feit dat ik in het midden van het scherm, ongeveer 10 cm2, gewoon niet kan klikken. Niet in IE, niet op het bureuablad etc.
Nou heb ik opgezocht wat de mogelijke oplossingen kunnen zijn maar heb tot op heden nog steeds dit probleem.

Elders op het internet kun je dit probleem gewoon echt niet vinden, behalve hier, alleen werd hier niet door jullie op gereageerd.

Heeft er iemand enig idee wat er nou mis gaat en mij hier mee helpen?

ik heb even ge googled voor je en kwam dit tegen, sorry maar had even geen tijd om te vertalen..... werk enzo:

komt van SITE
You need to finish the repair by starting an installation, then selecting "repair an existing Windows install" during the wizard. That will repair the corrupted drivers and the registry keys. You'll need the activation key (on the label) and then re-apply Windows updates. You will keep your installed software, though.
BSODs are never good, crashes like that don't get to safely save system files that are in use. Too many of them and you'll need a repair install, like I described above. Most likely some corrupted files rendered the KB and mouse useless.

Ok, dit kan miss meerdere problemen oplossen op het vlak van driver problemen.
Maar ondertussen ben ik zelf op de oplossing gekomen. Het lag aan Avast. Avast heeft een vaag bestandje die hij automatisch wil downloaden. (wat naar mijn mening spy/adware kan wezen)
Dit schermpje zorgde op 1 of andere vage manier ervoor dat het vlak waar het schermpje op popte, daarna werd uitgeschakeld.

Na dat Avast had verwijderd en AVG geinstalleerd. Gebeurde het zowaar weer. Maar dan vanuit een AVG mapje.

Ik ben dr vanaf gekomen door te gaan naar -> C:\Users\DROPBOX\AppData\raoming. En bijde mapjes, van AVG en Avast, waar deze bestanden werden gevonden. Te verwijderen en het was opgelost.

Naar mijn idee hoort dit niet te gebeuren met virusscans, ik word achterdochtig van.
Nu gebruik ik Microsoft Essentials en nergens meer last van.

Bedankt voor de aandacht en support!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan