muis reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bojodo

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2004
Berichten
6
mijn muis reageert totaal niet ik zie een pijltje op mijn scherm maar kan hem niet bewegen.ik heb alles van de computer gehaald (software) en op nieuw geinstalleerd,nu staat alleen windows xp er op maar hij doet niets.ik heb 3 verschillende muizen die het op een andere computer wel doen,er op aan gesloten maar die werken ook niet.

nu ben wel een beetje uitgepraat,ik weet het nu niet meer,misschien weet iemand raad????

bojodo.
 
Lijkt hardwarematig.
Heb je al geprobeerd de muis via een USBpoort aan te sluiten.
 
Heb je nog een andere muis liggen om even te testen?
 
@wim1960
Geplaatst door bojodo
ik heb 3 verschillende muizen die het op een andere computer wel doen,er op aan gesloten maar die werken ook niet.

nu ben wel een beetje uitgepraat,ik weet het nu niet meer,misschien weet iemand raad????

bojodo.

Wat voor aansluiting heeft deze muis, een oude din aansluiting of een neiuwere ps2 of een usb aansluiting
 
Muis met 5 polige din? Is dat nieuw? Je zal wel com-poort bedoelen :)
 
@Paul-RT,
Klopt bedoel ik ook zat aan toetsenbord te denken.
Sorry.
 
ik heb nog geen usb muis geprobeerd,wat denken jullie zou de 'normale'stekkeringang kapot zijn??,al de muizen die ik geprobeerd heb deden het op een andere computer wel maar niet op deze computer,het waren ook allemaal muizen zonder usb aansluiting.
 
Daarom suggereer ik ook om eens een USBmuis te proberen. :) ;)
 
dit (een usb muis ) ga ik eerst proberen,ik koop er een,en vraag of ik hem terug mag brengen als het niet werkt.

mocht het niet werken,het kan even duren dan kom ik er nog op terug.


bedankt tot zover!!!!
 
schop dit item ff omhoog,
heb hetzelfde probleem.
bij mij werkt de oplolssing usb ok, maar vraag me toch af,
ben ik toe aan een nieuw mobo?
 
nou ja een mens is nooit te oud om te leren,maar dit is in elk geval de makkelijkste en goedkoopste oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan