Muis reageert slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendielie

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Men muis reageert heel traag met vista aero,weet iemand hoe je dit kan oplossen?En ik kan alleen wmv bestanden afspelen,als ik een ander videoformaat afspeel zegt windows mediaplayer,realplayer dat er een probleem met dat bestand is?En eerst ging het met VLC mediaplayer wel,maar men broer heeft dat er afgesmeten , ik moest het terug installeren en het werkt nu ni meer???

Laatst bewerkt:
configuratiescherm -> muis -> tabblad opties voor de aanwijzer

nee dat helpt niet,ik heb dreamscene geinstalleerd en ik kan alleen wmv video zien op achtergrond?is er ergens een soort van driver voor vista om die andere formaten af te kunnen spelen?

nee dat helpt niet,ik heb dreamscene geinstalleerd en ik kan alleen wmv video zien op achtergrond?is er ergens een soort van driver voor vista om die andere formaten af te kunnen spelen?

DreamScene kan alleen maar WMV afspelen op dit moment.

Trouwens, ook DreamScene belast je pc waardoor deze dus trager wordt.

Zet daarom zowel Aero als DreamScene uit, start de pc opnieuw en kijk of het probleem over is.

Nee dat helpt allemaal niet,maar ik had het probleem pas toen dat ik men soundcard driver installeerde.Ik heb die driver er al afgesmeten en een nieuwe erop gezet maar die werekn allemaal niet( keb een optiplex gx280 SD met soundblaster integrated) en ik heb realtek AC'97 driver erop staan.

Ga eens naar de updatesite van Vista. Daar kun je aanvinken dat je ook overige software wilt laten controleren op updates. Goede kans dat dan wel de goede driver wordt gevonden, zeker omdat de sound op je mobo zit.

muis traag

Schakel eens bij muiseigenschappen/ opties voor de aanwijzer/ "preciesie voor de aanwijzer verbeteren" UIT. Dat heeft bij mij een verbetering gegeven. .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan