muis rechts buiten beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpolmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2005
hallo, ik heb een probleem dat mijn muis rechts buiten beeld schiet, daardoor is het lastig om de balk in explorer rechts te pakken te krijgen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
dank je!
roel

Ik snap het niet zo :confused:
Dus als jij de Rmuisknop indrukt komt je dropdown menu buiten beeld?
Of schiet je muisaanwijzer buiten beeld?

dank voor je reactie,
als ik naar rechts ga met de muis gaat hij verder "door" dan het einde van het scherm, links niet, dan zie je gewoon de aanwijzer op randje scherm rusten, maar rechts gaat hij buiten beeld
hoop dat je iets weet?

Ik denk dat je het in de instellingen van je beeldscherm moet zoeken,daar kun je de zijkanten van je scherm naar elkaar toe zetten zodat ze precies in je beeld passen iets met 2 pijltjes naar elkaar toe bedoel ik > <

Wat voor een merk en type beeldscherm heb je trouwens?

Dat is bij mij ook zo. De muis gaat zover het puntje kan. Aan de linkerkan komt het puntje tegen de zwarte rand aan de rechter kan verdwijnt de muisaanwijzer omdat het puntje aan de linker kant staat. Op de bijlage is een voorbeeld. De cursor kan nog iets verder, maar dat heb ik niet gedaan voor de duidelijkheid. Aan de rechterkant zie je nu een klein wit streepje dat is van mijn muis.

Bijlagen

• muis.jpg
    muis.jpg
    1,9 KB · Weergaven: 478
ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar is bij mij ook.
aan de onderkant verdwijnt hij helemaal:8-0:

Bij mij aan de onderkant en aan de rechterkant. Het heeft te maken met het puntje van je muis, zoals ik in mijn vorige bericht vertelde

Geplaatst door Franz
ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar is bij mij ook.
aan de onderkant verdwijnt hij helemaal:8-0:
Als je goed kijkt zie je ook daar nog het bovenste puntje van je cursor :D

Geplaatst door rpolmans
.. daardoor is het lastig om de balk in explorer rechts te pakken te krijgen.
roel
Ik snap dit niet. Wat wil je daar rechts allemaal te pakken krijgen, dan? (Bij mij zit daar helemaal niks.. :8-0: )

Er zit ook niks maar het gaat om de punt van de cursor. Die moet overal op het scherm kunnen komen en dus verdwijnt de muis rechts en onder.

Dat is inmiddels ook wel duidelijk. Ik weet trouwens ook niet anders dan dat die muis rechts en onder tot het puntje verdwijnt. Maar topicstarter vind het lastig om daar rechts iets te pakken te krijgen. Mijn vraag: Wat precies zit daar dan dat te pakken gekregen moet worden. Misschien is daar op een andere manier een oplossing voor te vinden.

Het is nu eenmaal zo,zodat je elke pixel op je Buroblad kan berijken ,Daar verander je namelijk niets aan!!

Geplaatst door Wijnands

Als je goed kijkt zie je ook daar nog het bovenste puntje van je cursor :D

idd, moet je wel heeeeel goed kijken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan