Muis schiet naar venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

reAaa

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Beste mensen,

op de computer beneden heeft de computer een probleem. even een duidelijk voorbeeld ter illustratie:

wanneer men klikt op start -> afsluiten dan behoort er een scherm op te springen, zonder dat de muis ook maar beweegt. Echter, wanneer we deze handeling uitvoeren, dan sprint het scherm naar bijvoorbeeld het 'stand-by' icoon. Dit is een willekeurig voorbeeld, maar het gebeurt met vrijwel alle pop-up vensters in Windows.

Een andere fout is bijvoorbeeld in het navigeren van Google Earth. wanneer je de muis over de kaart beweegt, dan verdwijnt deze erachter, alsof er verschillende lagen zijn, waarachter de muis dan valt.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is. we hebben een standaard Logitech Value Mouse, en bijbehorende drivers reeds geïnstalleerd. Ik zou werkelijk niet weten waar de oorzaak ligt van het probleem.

ik reken op jullie!

met vriendelijke groeten,
reAaa

Nooit je geld inzetten op onbekenden! :)

Maar goed, kijk even naar het volgende venster (opgestart via Start -> Configuratiescherm -> Muis -> tabblad Opties voor de aanwijzer).
De 2 opties met rood eromheen zijn de 2 opties die jij blijkbaar uitgezet wilt hebben. Zet ze dus uit en druk op OK.

attachment.php

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• muis.JPG
    muis.JPG
    47,3 KB · Weergaven: 35
Dankuwel, het probleem is opgelost.

stom van mij, dit had ik wellicht zelf kunnen vinden. Anyway, weer wat geleerd :).

het probleem met Google Earth zat 'm in het feit dat vaders het programma opstart in OpenGL ipv DirectX. Beide vragen zijn nu voorzien van een antwoord, gelukkig maar.

Bedankt!

groeten,
reAaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan