Muis schokt en werkt niet lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Wat kan dat zijn??

Draadloos en optisch, safeway. Ik muis altijd op een blanco A4-tje omdat mijn muismat 3d is (weerspiegeling) en mijn bureau glad (weerspiegeling). Gisteren een schoon plaatje gepakt en niets aan de hand, maar nu?? Maar ook het scrollwieltje is langzaam[/b] dus het licht denk ik niet aan de sensor/ondergrond.
Het lampje van lege batterijen brandt niet en hij staat bijna elke keer op te laden. Al opnieuw de knopjes gebruikt aan de onderkant, wat kan het zijn??

Owhja, dichter bij de ontvanger werkt hij beter dan verweg.

Edit: Nog gekker; verder van mijn ontvanger werkt hij ook weer wel. Dus normale plek (10-20 cm. werkt hij nu niet) en ander plek veel verder (30-40 cm.) werkt wel. Ik gebruik bij die andere plek ook een A4-tje.`
Als ik mijn toetsenbord optil werkt hij beter, toetsenbord ligt er al maanden.

Laatst bewerkt:
Elke keer opladen van NiCd batterijen is helemaal niet goed voor de batterijen, je kunt beter opladen als de batterijen bijna leeg zijn.

Probeer eens een stel gewone batterijen.

NI-MH staat erop.

Waarom zou hij het 40 cm. van de ontvanger wel doen en bij 10 niet?

Ik zal zo eens andere batterijen zoeken.

Van de een op de andere dag...

Geplaatst door XP_PC
NI-MH staat erop.

Waarom zou hij het 40 cm. van de ontvanger wel doen en bij 10 niet?

Batterijen met NI-MH moeten er wel tegen kunnen.

Spreiding van het signaal kan een antwoord op je vraag zijn.

Al aan zitten denken, of stoorzenders ofzo. Maar het was "plop" opeens en het is ook na een tijdje weer even weg (zoals nu). Wieltje, zowel gewone muisbewegingen werken dan niet goed.

Wat voor merk is het ?

Als het logitech is, dan is het geen probleem, je moet dan gewoon ff bellen en ze zullen waarschijnlijk zonder vragen je muis omruilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan