Muis scrolling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deborahtje

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo!

Ik heb onlangs een laptop gekocht, Acer.

Eerst gebruikte ik de muis op de laptop.
Maar omdat ik dat niet handig vind, heb ik de muis geïnstalleerd die erbij te krijgen was. Deze gebruik ik nu een maand zoiets.
Sinds gisteren als ik naar beneden wil scrollen, keert hij automatisch (dus vanzelf) terug naar boven!

Dit is erg irritant want ik kan geen pagina's op internet bekijken of naar beneden scrollen in m'n MSN.
Al gaat dit wel in iTUNES.

Als ik dan mijn laptop uitschakel en terug heropstart kan ik wél weer naar beneden scrollen en blijft het ook beneden. Maar na een halfuurtje gaat het weer niet!

Voordien had ik geen problemen!
(Ik ken wel niet zoveel van computers ook ;))

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Met veel dank voordien.
Deborah!

Ik heb hetzelfde probleem.
Als ik op een pagina sta, en ik ga scrollen, naar beneden, of hij scrolt zelf verder naar beneden, of hij schiet weer omhoog, en dit doet ie vice versa, zeer irritant.
Betreft een Dell muis, drivers zijn goed, in de hardware staat dat het apparaat goed functioneert, maar niet heus:(

Ik heb hetzelfde probleem.
Als ik op een pagina sta, en ik ga scrollen, naar beneden, of hij scrolt zelf verder naar beneden, of hij schiet weer omhoog, en dit doet ie vice versa, zeer irritant.
Betreft een Dell muis, drivers zijn goed, in de hardware staat dat het apparaat goed functioneert, maar niet heus:(

Da is toch kweetni oe ambetant!

Bij mij ist 'n Logitech!

Mja. & Hoelang ist al bij u? En wa doe ge der dan aan?
Kan toch ni ieder halfuur m'n pc heropstarten?

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een nieuwe computer gekocht, ik d8 ik sluit gewoon mijn oude muis hierop aan, want bij die nieuwe computer zat een muis uit het jaar 1800 erbij.
Ik heb alle instellingen al nagekeken in het configuratie scherm, maar niks helpt.
Dus moeten we w88 op een Wizkid die een oplossing weet.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een nieuwe computer gekocht, ik d8 ik sluit gewoon mijn oude muis hierop aan, want bij die nieuwe computer zat een muis uit het jaar 1800 erbij.
Ik heb alle instellingen al nagekeken in het configuratie scherm, maar niks helpt.
Dus moeten we w88 op een Wizkid die een oplossing weet.

Dus er is niks aan te doen?
Alléé leuk :shocked: :p:p

Nu heb'k er weer geen last van!

Te hopen dat het zo blijft!

Mvg! x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan