Muis staat ineens stil in scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonnybrinkman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2010
Hallo ik heb sinds kort een probleem met de draadlose muis van mijn pc,hij staat ineens stil in het scherm,doet dus niets meer.Ik moet mijn pc dan uitzetten en opnieuw opstarten ,wat zeer vervelend is want ik moet dan overal opnieuw moet inloggen.Ik heb nu een oude muis geleend met usb aansluiting en deze doet het wel goed,wat is dit voor een probleem?weet iemand de oorzaak hiervan

Je zegt dat je een draadloze muis hebt?

Gebruik je deze al lang zonder de batterijen ervan te vervangen? Of heb je een oplaadbare accu erin zitten?

muis staat stil

heb een draadlose muis met batterijen maar gebruik hem via usb,geen accu dus en nee ik heb de batterijen nooit vervangen,zou het hier aan kunnen liggen?

Laatst bewerkt:
drraadlpze muis

Ik heb hetzelfde probleem als Tonny Brinkman.
Overdag (tijdens gebruik) en ook na rustperiode's werkt de muis subliem.
Maar gedurende de nacht verandert er kennelijk iets of staat hij te lang stil ?????
's-morgens moet ik dan ook alles uit zetten en opnieuw opstarten (soms meerdere keren achtereen voordat ik hem weer aan de gang krijg).
De batterijen van de zender EN van de muis zelf zijn vervangen doch het probleem blijft.
Ook met een ander toetsenbord en muis doet zich dat probleem voor.
Heeft iemand een suggestie.
S.v.p. in begrijpelijke taal, ik ben een leek van 70 jaar en geen computer-nerd.
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan