Muis steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Telkens als ik in Outlook een email wil beantwoorden of een nieuwe wil versturen, kan ik soms mijn muis niet meer gebruiken en soms de pc al helemaal niet meer.

Als ik bezig ben het bericht te typen dan slaat ie prompt helemaal vast.

Enig idee wat dit is en kan wezen?

Alvast bedankt
Dave

Logitech mousedriver versie is ?

978 is de meest recente, als je die niet hebt, probeer die eerst eens.

Laatst bewerkt:
Ik heb een Logitech Optical mouse OEM versie.

Ik heb geen driver geinstalleerd, maar dat hoeft toch ook niet voor dit soort muizen, verder werkt de muis namelijk ook prima alleen niet in outlook

klopt, ook zonder het Logitech drivertje zal de muis werken, maar MET het drivertje werkt 'ie beter. Waarom dacht je dat Logitech drivers ontwikkelt en doorontwikkelt als hun muizen geen aansturing nodig hadden?

Kijk hier maar even :

http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=1792&countryid=12&languageid=13

ps. daarnaast ben ik er eigenlijk voor 99,9% zeker van dat jij een cd'tje (of een diskette) hebt gekregen toen je de muis kocht (als je 'm tenminste nieuw hebt gekocht)

Laatst bewerkt:
Nee hoor zat bij de pc en er zit geen cdtje van de muis bij.

Ligt het toevallig niet aan Outlook express, hij heeft alleen daar problemen mee.

Verbindingof zoiets?

Ik moet in dit geval een "beroep doen" op mijn "tag" :D

Ik denk toch dat je een CD'tje hebt gehad, alleen weet je het misschien zelf niet : ik bedoel daarmee dat je idd. een OEM muisje hebt en dat de machine wellicht gekocht is bij een plaatselijke pc-winkel (Hupra toevallig ?) maar ook dat er vermoedelijk een CD-tje bij de machine zit / zat van de winkel / fabrikant met daarop de stuurprogramma's van diverse in de machine zittende hardware-onderdelen.

Het feit dat de muis slechts in 1 applicatie niet erg lekker werkt (of helemaal niet) "kan" veroorzaakt worden doordat je een "standaard" Windows stuurprogramma voor je muis in gebruik hebt dan wel, Windows heeft bij de detectie de "ingebakken" Logitech driver voor je geinstalleerd, maar deze is al weer zo oud dat 'ie aan een upgrade toe is.

Kijk anders even in apparaatbeheer (als de muis tenminste niet op je Windows taakbalk staat) welk stuurprogramma in gebruik is.
Download en installeer in ieder geval de laatste mousedriver van Logitech.

Geplaatst door dvham
kan ik soms mijn muis niet meer gebruiken en soms de pc al helemaal niet meer.

Als ik bezig ben het bericht te typen dan slaat ie prompt helemaal vast.

ik denk eigenlijk dat dit een outlook probleem is want aangezien dat de pc helemaal vast slaat of denken jullie er anders over?

ook dat is mogelijk, maar totdat de nieuwe mousedriver is geprobeerd, "gok" ik op een driverprobleempje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan