Muis stopt met werken zodra computer opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightakaachraf

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo, ik ben in het bezit van een netbook van HP. Er zit een ingebouwde touchscreen op geïnstalleerd. De ingebouwde muis werkt in systeemherstel en PC Angel (ook een soort systeemherstel) en ook bij de installatie van een nieuwe windows maar zodra ik windows boot stopt hij met werken. De touchscreen doet het nog wel. Ik heb windows geherinstalleerd en hij doet het nog steeds niet, Legacy in BIOS aan en uit proberen te doen. Ik neem dus aan dat hij stopt met werken als windows boot, de keyboard doet het nog wel.

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,

lightakaachraf.

[ EDIT ]

Het is me gelukt het te fixen! Raar genoeg was de oplossing best simpel, gewoon de accu eruit gehaald en oplader er ook uit, paar keer op de aan en uit knop gedrukt om er zeker van te zijn dat de stroom eruit was, en voila! Hij deed het weer, ik heb zeker een functietoets per ongeluk ingedrukt en heeft dit proces hem weer op default settings gezet.

Ik hoop dat het iemand helpt!

Laatst bewerkt:
Resetten helpt idd vaak, en ook is het vaak een probleem met de usb drivers (of speciale driver). Verwijderen en opnieuw installeren kan dan ook helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan